مطالب میجیک

برگزاری کلاسهای کمک درسی برای کودکان کار توسط دختران جهادی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ناهید باقری یکی از اعضای گروه جهادی است فیلم خود را بسازید وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، درباره اقدامات این گروه جهادی گفت: گروه جهادی فیلم خود را بسازید این گروهی از دختران است که شامل زنانی می شود که ساختار و فعالیت آنها عمدتا توسط زنان انجام می شود.

وی درباره اقدامات گروه توضیح می دهد: تمرکز گروهی فیلم خود را بسازید کار با کودکان و توانمندسازی زنان به ویژه در مناطق آسیب دیده از جمله شهر آق قلا و منطقه کوره آجری در اطراف تهران است.

باقری افزود: یکی از مهمترین فعالیتها در اطراف کوره های آجرپزی انجام فعالیتهای فرهنگی و آموزشی برای کودکان کار است. به همین منظور ، اخیراً اعضا کلاسهای آموزشی و فرهنگی را برای کودکان برگزار کردند.

وی ادامه داد: در طول یک سال گذشته ، ما می توانستیم کلاس های مختلف و رویدادهای متنوعی را برای کودکان در این منطقه برگزار کنیم ، اما ما همیشه این مشکل را داریم زیرا این مسابقه مطابقت ندارد. بنابراین با کمک خیرات شرایطی را تعیین می کنیم و مکانی دائمی برای برگزاری کلاس ها ایجاد می کنیم.

اعضای گروه فیلم خود را بسازید وی گفت: این کلاس به صورت هفتگی برای کودکان برگزار می شود ، جایی که گروهی از مربیان در سال تحصیلی کلاس را انجام می دهند و در تابستان و تعطیلات کلاس هایی را آموزش می دهند ، مانند آموزش زبان ، ساخت عروسک و بدلیجات. کلاسهای نقاشی ، ورزشی و سایر موارد

باقری گفت که گروه فیلم خود را بسازید او در تعطیلات و رویدادهای مختلف ، ضیافت ها و مراسم مختلفی را به ویژه برای کودکان برگزار کرد ، و گفت: برای این منظور ، هنگام تعطیلات ، انواع هدایا ، از جمله لباس ، کفش و لوازم التحریر را در کودکان منتشر می کنیم.

او فعالیت دیگری را از این گروه به من یادآوری می کند: گروه فیلم خود را بسازید فعالیت های رسمی را از سال 1995 آغاز کرده است و هر ساله در ایام تعطیلات تابستان و نوروز ، اردوگاه های جهاد در مناطق کمبود کشور داریم. در این اردوگاه ها ، ما همچنین مدارس می سازیم ، کلاس ها را برگزار می کنیم و آموزش فوق برنامه ، خدمات پزشکی رایگان به فقرا ، زندگی بسته توزیع مجدد و دیگران ارائه می دهیم.

باقری گفت: همزمان با شب یلدا امسال 150 جفت کفش و بیش از 100 لباس نو برای کودکان نیازمند تهیه می کنیم.

وی گفت که این یکی از رویکردهای اصلی این گروه بود فیلم خود را بسازید توانمند سازی زنان در مناطق آسیب دیده تحت تأثیر قرار گرفته است ، وی گفت: برای این منظور در روستاهای شهر آسیب دیده آق قلا ما با کمک خیرات خانه ویژه ای ایجاد کردیم که در حال حاضر بیش از 100 زن در آن مشغول به کار هستند. زا انجام شده

اعضای گروه جهادی فیلم خود را بسازید وی ادامه داد: علاوه بر این فروشگاه های ویژه ای را در مناطق کم برخوردار اصفهان ، یاسوج و استان خراسان جنوبی راه اندازی خواهیم کرد تا زنان سرپرست خانوار و نیاز به شغل بتوانند این کار را انجام دهند. زا انجام شده

دکمه بازگشت به بالا