مطالب عمومی

برنامه ۵ ساله دانشگاه آزاد اسلامی تحولی و کیفی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، حسین بنیانیان در جمع استاد دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و در نشست تخصصی استاد مشاوره فرهنگی و جهاد فرهنگی در «دانشگاه و تمدن نوین اسلامی» اظهار کرد: 5 ساله است. با توجه به سرمایه گذاری کلان انجام شده در این دانشگاه در گستره جغرافیایی کشور، طرح دانشگاه آزاد اسلامی کیفی و پیش بینی می شود بسیار باشد.

وی افزود: نقش دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به گستردگی واحد-واحد در تمام مناطق کشور، حضور موثر در مسائل اجتماعی و فرهنگی و از طرفی توسعه علمی خوبی که صورت خواهد گرفت، باید افزایش یابد. برای کمک به توسعه مدیران استانی و منطقه ای.” دریابید.


بیشتر بخوانید:

بستر توسعه رشته های پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام فراهم است


مشاور و معاون فرهنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این جلسات که در واحد دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور مدیران و اساتید برگزار شد، ابعاد همکاری و تجربه استانی و کشوری آمیخته شده است. واحدهای بهتر و بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی در محدوده نقشه دادی.

سند تحول یکی از کارآمدترین طرح های تاریخ دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: سند تحول دانشگاه این یکی از بادوام ترین و کارآمدترین پروژه های تاریخ دانشگاه است.

بهروز ناصری افزود: با درایت مسئولان دانشگاه و به ویژه دکتر طهرانچی، امروز مسیر تعالی و پیشرفت دانشگاه هوشمند خواهد شد و علاوه بر تحول در دانشگاه، قطعا در زندگی مردم نیز نقش خواهد داشت. مالک اصلی دانشگاه». گسترش کمی و کیفی دانشگاه ها در اقصی نقاط کشور، فرصت های برابر در زمینه های مختلف را برای همه ایرانیان حتی در دورافتاده ترین و کم برخوردارترین مناطق کشور ایجاد کرده است. هدایت تحصیلی او با هوشمندی راه را برای تولید، تولید کاربردی، خلاقیت و در نهایت نوآوری و کارآفرینی در جامعه هموار کرد.

آخرین پیام / 4121 /4062 /

دکمه بازگشت به بالا