مطالب میجیک

برد بزرگ زنان فوتبالیست ایران در انتخابی المپیک + فیلم

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در اولین دیدار مقدماتی المپیک پیروز شد.

به گزارش میجیک، تیم ملی فوتبال بانوان ایران در نخستین دیدار مرحله مقدماتی المپیک از ساعت 13 به وقت ایران به مصاف تیم میانمار رفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

ایران و میانمار دو بازی یکسان را برگزار می کنند تا در نهایت یک تیم به مرحله نهایی مقدماتی المپیک صعود کند. ایران در اولین دیدار با نتیجه یک بر صفر مقابل میانمار به برتری رسید و دومین دیدار روز شنبه 29 فروردین ماه بین دو تیم در میانمار برگزار می شود.

در ابتدا قرار بود ایران، بنگلادش، میانمار و مالدیو در یک گروه به مصاف یکدیگر بروند که هر دو تیم بنگلادش و مالدیو کنار رفتند.

ترکیب ایران: زهرا خواجوی، حدیث بساط شیر، ملیکا محمدی، فاطمه آمنه برازجانی، فاطمه مخدومی، بهناز طاهرخانی، ثنا صادقی، زهرا قنبری، ناگین زندی، شبنم بهشت ​​و افشانا چترانور.

یک موقعیت حساس

دور اول

ملی پوشان ایران بازی را با سوت داور آغاز کردند اما به راحتی توپ را از دست دادند و میانمار توپ و بازی را کنترل کرد. این تیم در دقایق ابتدایی چندین موقعیت خطرناک روی دروازه ایران ایجاد کرد که خط دفاع ایران آن را تکذیب کرد.

ایران پس از دقایقی موفق شد خود را به دروازه حریف نزدیک کند اما موقعیت خطرناکی ایجاد نکرد و پس از دقایقی ثنا صادقی مصدوم شد و سمانه چکندی در حالی که گریه می کرد جای خود را گرفت.

دقیقه 15: زهرا خواجوی ضربه بازیکن میانمار را مهار کرد اما یکی دیگر از بازیکنان این تیم درون محوطه جریمه شوت کرد و برازجانی، مدافع ایرانی توپ را روی خط دروازه دفع کرد.

دقیقه 25: شوت بازیکنان میانمار از پشت محوطه جریمه که به طرز خطرناکی از کنار دروازه خواجوی دور شد.

دقیقه 37: افسانا چترانور از پشت محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی برای تیم ملی ایران به ثمر رساند که دروازه بان حریف آن را مهار کرد.

دقیقه 43: پاس بازیکن میانمار در داخل محوطه جریمه به بازیکن این تیم رسید و ضربه او را خواجویی مهار کرد.

دقیقه 7+45: زهرا خواجوی در دروازه ایران درخشید و دومین سیو کرد تا این دور با تساوی بدون گل به پایان برسد.

دور دوم

دقیقه 50 (گل برای ایران): کرنر ایران را شبنم بهشت ​​گرفت که در داخل محوطه جریمه به بهناز طاهرخانی رسید و افسانه چترنور با ضربه سر روی یک سانتر برای ایران گلزنی کرد.

دقیقه 58: ضربه بازیکن میانمار از خط دفاعی ایران عبور کرد و به خواجوی رسید که دروازه بان ایران او را مهار کرد.

دقیقه 64: ضربه بازیکن میانمار از راه دور به تیرک افقی دروازه ایران برخورد کرد.

دقیقه 2+90: بازیکنان میانمار وارد محوطه جریمه ایران شدند که خواجوی دروازه بان ایران با مهار ضربه بازیکن میانمار مانع از باز شدن دروازه ایران شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا