مطالب میجیک

باید نفت آبادان را می‌بردیم / خستگی در بازیکنانم بیداد می‌کرد

میجیک / خوزستان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ، حفاری گفت که از نتیجه دربی مقابل پالایشگاه نفت آبادان راضی نیست و قطعاً در زمین پیروز خواهیم شد.

مینا بارانی در گفت وگو با میجیک ، درباره زمان بازگشت خود در آخرین دیدار برابر تیم فوتسال نفت آبادان در بازی رفت لیگ برتر کشور اظهار داشت: ما پیش بینی این بازی را سخت می کنیم زیرا چهار تیم صعود کننده به پلی آف بهترین و درخشان ترین تیم های ایران هستند. “

وی گفت: گلهای اولیه ای که به ثمر رساندیم باعث شد تیم ما از بین برود و بازیکنان ما از نظر احساسی پایین بیایند و تا رسیدن به جمع شدن خودمان متاسفانه گل دوم را نیز دریافت کردیم. البته به جز این دو شرط ، روغن نمی تواند چنین وضعیتی را در دروازه ما ایجاد کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: در دور دوم به ما حمله شد و مصمم هستیم که این دور را برای خود به پایان برسانیم. ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم ، اما پای بازیکنان بسیار خسته بود زیرا ما چند روز قبل برای بازی در خارج از خانه خیلی مسافت را طی کرده بودیم. اما الحمدالله ، شانس این است که هر دو در نیمه دوم هدف قرار گرفتیم و امتیازات را گرفتیم ، حتی اگر آنها راضی نباشند و مجبور باشند با یک پیروزی از زمین خارج شوند.

وی همچنین در مورد روند تغییر کارخانه پالایشگاه نفت آبادان گفت: “این ممکن است چهار تیم اصلی باشد که یک فصل پیش در پالایشگاه بازی کرده و ما می دانستیم.” البته ما دشمن را نیز می شناسیم. به هر حال بازیکنان بسیار خوب هستند و من از تیم نفت نیز تشکر می کنم که در این فصل تیم بسیار خوبی بوده اند.

سرانجام ، بارانی در مورد پیش بینی اینکه چه کسی عنوان قهرمانی را به دست می آورد ، گفت: بازی دشوار و غیرقابل پیش بینی است و غیرقابل پیش بینی است که ما بتوانیم برنده شویم زیرا هر بازی شرایط خاص خود را دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا