اقتصادی

تصفیه‌خانه فاضلاب آبادان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

میجیک/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: یکی از مجهزترین و به روزترین تصفیه خانه های فاضلاب کشور در شهر آبادان احداث شد و مراحل تکمیل آن در حال انجام است و در تلاش هستیم این تصفیه خانه را افتتاح کنیم. رفتار. کاشت در پایان سال جاری

هاشم امینی امروز 15 دی ماه در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب آبادان با بیان اینکه خدمت رسانی به آقازاده های آبادان و خرمشهر در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد که نشان از توجه ویژه وزیر نیرو و دولت 13 دارد، اظهار داشت: برای این منطقه

وی در خصوص مشکل آبرسانی و فاضلاب این شهر افزود: تامین آب شرب باکیفیت در خوزستان از اولویت های وزارت نیرو است.

به گزارش میجیک، امینی با اشاره به عزم خود برای حل مشکل آب و فاضلاب خوزستان و توجه رئیس جمهور و پیگیری های وزیر نیرو در این زمینه، خاطرنشان کرد: مشکل تکمیل پروژه آب و فاضلاب خوزستان وجود دارد. از ابتدای دولت سیزدهم و پس از سال ها وقفه وارد مرحله ای شده است.

وی گفت: یکی از مجهزترین و جدیدترین تصفیه خانه های فاضلاب کشور در شهرستان آبادان در حال ساخت است و مراحل تکمیل آن در حال انجام است و در تلاش هستیم تا پایان امسال این تصفیه خانه را افتتاح کنیم.

امینی با اشاره به پروژه فاضلاب به ویژه استفاده از فاینانس ماده 56 و تکمیل شبکه فاضلاب در طرح توسعه، گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) باقی مانده پروژه فاضلاب خرمشهر و آبادان از طریق نفت پاک کن تا سقف 4200 میلیارد است. تومان که 1800 میلیارد تومان برای خرمشهر و 2400 میلیارد تومان ایست برای آبادان اجرا می شود.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا