مطالب عمومی

فاکس نیوز؛ دوچرخه سواری بایدن در ساحل دریا در بحبوحه بحران‌های ملی آمریکا

به گزارش فاکس نیوز ، در حالی که ایالات متحده با چندین بحران ملی مواجه است ، جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه برای تفریح ​​و بازی در ساحل به سواحل رفت و به سوالات بی شماری پاسخ داد. خبرنگار نتوانست تلاش کند.

در حالی که بایدن با دوچرخه خود خبرنگار را می گذراند ، خبرنگار می پرسد: “آقای رئیس جمهور ، با امانوئل مکرون چه می خواهید بکنید؟”

خبرنگار دیگری پرسید: “کی می خواهید با آقای مکرون تلفنی صحبت کنید؟”

قرار است جو بایدن با امانوئل مکرون ، رئیس جمهور فرانسه در مورد بحران اخیر بین پاریس و واشنگتن بر سر توافق نامه زیردریایی هسته ای با استرالیا گفت وگو کند.

رئیس جمهور آمریکا به همراه نخست وزیران انگلیس و استرالیا صبح پنجشنبه موافقت نامه ای را در زمینه همکاری های دیپلماتیک ، امنیتی و نظامی در سراسر منطقه هند و اقیانوس آرام (منطقه حائل بین اقیانوس هند و اقیانوس آرام) امضا کردند.

برنامه زیردریایی های هسته ای استرالیا پروژه اصلی این توافق خواهد بود. این قرارداد به استرالیا برای دستیابی به زیردریایی هسته ای کمک می کند.

در همین حال ، استرالیا موافقت نامه ای را با فرانسه برای خرید فناوری و علم برای ساخت زیردریایی های هسته ای امضا کرده است.

فرانسه در واکنش به لغو توافقنامه با استرالیا ، سفیران استرالیا و ایالات متحده را برای مشاوره فراخواند.

وزیر امور خارجه فرانسه ژان ایو لودریان در واکنش به توافق نظامی واشنگتن با کانبرا شامگاه شنبه گفت که بحرانی جدی بین فرانسه و ایالات متحده و استرالیا وجود دارد.

فاکس نیوز سپس از سهل انگاری جو بایدن در مورد بحران جهانی در ایالات متحده خبر داد. واشنگتن همچنین با یک بحران ملی دیگر در مرز جنوبی و مسئله افغانستان روبرو است.

بر اساس گزارش رسانه های آمریکایی ، صدها پناهجو روز شنبه از مرز تگزاس وارد آمریکا شدند که بیشتر آنها از هائیتی بودند. خبرنگاران فاکس نیوز گفتند که روز شنبه گزارش شد که وضعیت در منطقه مرزی مطلقاً قابل کنترل نیست زیرا بسیاری از پناهجویان.

از سوی دیگر ، برخی از شهروندان و متحدان آمریکایی هنوز در این کشور گرفتار هستند که پس از دستور جو بایدن برای خروج کامل نیروهای آمریکایی از افغانستان دچار بحران شده اند. بسیاری از رهبران بازنشسته ارتش آمریکا معتقدند که رهبران نظامی و دیپلماتیک دولت واشنگتن به دلیل این رسوایی گسترده باید کنار بروند. با این حال ، دولت آمریکا تا کنون هیچ اقدام خاصی برای پاسخگویی به افکار عمومی و عمومی ایالات متحده در مورد این فاجعه بزرگ انجام نداده است ، به جز شرکت در چندین جلسه در کنگره آمریکا.

جو بایدن و اعضای حزب دموکرات بارها از دونالد ترامپ ، رئیس جمهور پیشین به دلیل نادیده گرفتن شیوع گسترده ویروس کرونا و دیگر مشکلات عمده در کشور و بازی گلف در آخر هفته قبل از انتخابات ریاست جمهوری انتقاد کرده اند.

انتهای پیام / متر


دکمه بازگشت به بالا