بانوان امروز هم مانند دفاع مقدس به ترویج فرهنگ شهادت کمک می کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران | بانوان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، کبری سافاری در دیدار صمیمانه نمایندگان کارگروه همسران و برادران شهدای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز با همسر شهید. قدس «بهروز واحدی» با حضور نمایندگان کارگروه همسران و خواهران شهدا ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدا برگزار شد. شهید قدس «بهروز واحدی» گفت: دیدار با خانواده معزز شهدا تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب اسلامی است. شهدای ما الگوهای بی بدیل ایثار و شهادت هستند و وظیفه ما این است که راه آنها را ادامه دهیم و یاد و خاطره آنها را در قلب خود نگه داریم.

وی با اشاره به نقش مهم زنان در دوران دفاع و مقاومت مقدس افزود: زنان در دوران دفاع و مقاومت مقدس نقش بسیار مهمی ایفا کردند و اکنون با حضور فعال در عرصه های مختلف جامعه به پیشرفت کمک می کنند. آن را فرهنگ ایثار و شهادت دیدار با خانواده های معظم شهدا فرصتی برای تکریم این بانوان بزرگوار و بهره مندی از تجربیات ارزشمند آنان است.

رئیس بانوان پیشکسوت دفاع مقدس این اداره کل در پایان بر ضرورت انتقال ارزش های دفاع مقدس و مقاومت به نسل جوان تاکید کرد و گفت: باید ارزش های دفاع مقدس و مقاومت را منتقل کنیم. به نسل جوان با زبانی ساده و نرم تا همچون شهدا برای عظمت کشور تلاش کنند.

در این دیدار صمیمانه همسر شهید واحدی نیز ضمن قدردانی از نمایندگان کارگروه همسران شهید و تایید عملکرد شهید تذکری به شهید داد.

دکمه بازگشت به بالا