مطالب میجیک

بازی‌های کشورهای اسلامی و دغدغه زنان هندبالیست‌ بدون مربی

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان باید هر چه زودتر تا بازی دولت اسلامی مشخص شود.

به گزارش میجیک، هندبال بانوان در لیست ارسالی مسابقات کشورهای اسلامی قرار نگرفت و پس از اعتراض رئیس هیئت و رئیس کمیته ملی المپیک ایران، دو روز پیش در این نشست. کمیته برگزاری بازی کشورهای اسلامی که در قونیه ترکیه برگزار شد، تیم ملی هندبال بانوان ایران به جمع تیم های حاضر در این مسابقات اضافه شد.

اکنون 40 روز بیشتر از بازی دولت اسلامی باقی نمانده است. در این شرایط تیم ملی هندبال بانوان ایران باید در شرایط کمبود کادر فنی در این مسابقات شرکت کند و اردوی این تیم از مسابقات جهانی اسپانیا در آذر 1400 برگزار نشده است. فدراسیون هندبال خواهان جذب سرپرست خارجی است. مربیان برای حضور موفق بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا، اما اکنون به دلیل زمان محدود، مشخص نیست که سرمربی خارجی انتخاب شود یا تیم ملی بانوان. به تورنمنت با کادر فنی ایران.

افشانا دهقانی درباره انتخاب کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان به میجیک گفت: فاصله زیادی با مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی نداریم، از طرفی یکی دو روزی است که کمیته ملی المپیک به ما گفته است. در صورتی که حضور بانوان در این مسابقات قطعی شده باشد. با این شرایط برنامه ما فشرده می شود تا برای مسابقات قهرمانی آسیا آذر ماه آماده شویم. اکنون که کمتر از نیم ماه تا بازی تیم اسلامی باقی مانده است، باید سریعا کادر فنی تشکیل دهیم. پس از تشکیل کادر، به سرعت برای شروع اردو برنامه ریزی خواهیم کرد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که آیا باید برای تیم ملی هندبال بانوان سرمربی خارجی انتخاب شود، آیا در چنین شرایطی می توان سرمربی خارجی انتخاب کرد؟ وی گفت: موضوع انتخاب مربی خارجی را به طور جدی پیگیری می کنیم اما به طور کامل تصمیم نگرفته ایم. حالا که زمان کمی تا بازی همبستگی داریم، باید این هفته این موضوع را سریعاً در هیئت مدیره مطرح کنیم و تصمیم درستی بگیریم. البته اگر قرار باشد مربی خارجی بیاید، گرفتن ویزا زمان زیادی می برد و ممکن است نتوانیم برنامه ریزی مناسبی برای بازی همبستگی داشته باشیم یا در صورت رعایت شرایط، مربی خارجی قبول نکند. وضعیت ما در این دوره زمانی این است که ما در یک موقعیت تصمیم گیری دشوار هستیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا