مطالب میجیک

پیروزی پر گل زنان هندبال ایران در اولین گام مسابقات کشورهای اسلامی

تیم ملی هندبال ایران در اولین دیدار بازی همبستگی کشورهای اسلامی پیروز شد.

به گزارش میجیک، بانوان هندبال ایران در اولین بازی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی که در قونیه برگزار شد، در یک بازی یک طرفه با نتیجه ۴۳ بر ۶ مقابل افغانستان به برتری رسیدند.

ملی پوشان ایران از ابتدا بر بازی مسلط بودند و به بازیکنان افغانستان فرصت گلزنی ندادند و همانطور که انتظار می رفت در نهایت با تفاضل گل بسیار به پیروزی رسیدند.

در دیگر بازی گروه B، دیدار تیم های آذربایجان و کامرون با نتیجه 10 بر صفر به سود آذربایجان اعلام شد. تیم ملی ایران در پایان روز نخست رقابت های هندبال بانوان در صدر جدول رده بندی گروه B ایستاد.

اما در گروه A، ازبکستان مقابل سنگال با نتیجه 28 بر 27 پیروز شد و ترکیه 51 بر 10 بنگلادش را شکست داد.

تیم ملی ایران با کامرون، آذربایجان و افغانستان همگروه است. در دومین دیدار این رقابت ها، تیم ملی ایران روز سه شنبه 27 مرداد از ساعت 16:30 به وقت ایران به مصاف کامرون می رود.

ترکیب تیم ملی بانوان ایران در بازی همبستگی کشورهای اسلامی شامل هانیه لک، فاطمه خلیلی، آرزو محمدی، مینا وطن پرست، ساناز رجبی، آرزو کیانی آرا، مریم یوسفی، اسرا زندی، حدیثه نوروزی، بهار ایزدگشب، نوریه عباسی، الناز است. قاسمی، مهربان بدوی. مژگان گرهمانی، شقایق ظفری و ستاره رحمانیان تشکیل می دهند.

تیم ملی ایران با حضور مسعود ظهرابی (مدیر فنی)، زهرا حاج انزاهای (مشاور فنی)، مونتسرات پوچدیاز (مربی)، طاهره مبری (سرپرست) و ناسترن ابریشمکار (فیزیوتراپیست) به عنوان کادر فنی راهی قونیه شده است.

پنجمین دوره بازی های همبستگی ملل اسلامی از 18 تا 27 مرداد 1401 به میزبانی قونیه برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا