مطالب میجیک

اولین دوره آموزش مجازی زنان و خانواده تمدن ساز آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، اظهار داشت: روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، دوره های آموزش مجازی برای اولین زن و خانواده پیشرفت متمدن در جنبش توسط اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی ، که توسط اداره کل تبلیغات اسلامی در اصفهان آغاز شده است.

عاطفه سعیدی نژاد ، مدیرکل دفتر دفتر تبلیغات سازمانی زنان ، در مصاحبه ای با روزنامه نگار روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، اظهار داشت: این دوره آموزشی در حضور او فعالان فرهنگی استان اصفهان ، مدیرعامل سازمانهای غیردولتی و فعالان حوزه تبلیغات شرکت خواهند کرد.

وی با تشریح محور این دوره آموزشی ، اظهار داشت: در اولین دوره آموزش مجازی برای زنان و خانواده های غیرنظامی در جنبش مترقی ، موضوعاتی از قبیل تفکر انقلابی ، بشریت انقلابی معاصر و چگونگی طراحی فعالیت های فرهنگی تبلیغی گرا تحت برنامه های مدیریت زمینی استان است. مورد بررسی قرار خواهد گرفت

مدیرکل دفتر زنان سازمان تبلیغات اسلامی تصریح می کند: برای شروع دوره ها در استان های بوشهر و تهران و دوره های ذکر شده ، هماهنگی لازم صورت می گیرد از سوم این در ماه ژوئیه برگزار خواهد شد.

سعیدی نژاد در پایان این گفتگو با تأکید بر اهمیت فعال سازی نیروهای انقلابی در مشخصات محیط زیست اظهار داشت: قرار بود انقلاب در استان آغاز شود.

لازم به ذکر است که نخستین دوره آموزش مجازی برای زنان و خانواده های متمدن در نهضت پیشرفت از 8 ژوئن آغاز می شود و تا پایان تیرماه در سه استان اصفهان ، بوشهر و تهران ادامه خواهد یافت.

دکمه بازگشت به بالا