اعلام زمان رفع مسدودی حساب های بلوکه شده/ آخرین وضعیت سلامتی یک شاعر بیمار

افتتاح بیمارستان در تهران، شفاف سازی برخی اولویت های دولت چهاردهم، مهلت 6 روزه برای متقاضیان محصولات ایرانی خودرو، گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و ترکیه، پرداخت 900 میلیارد تومان به داروخانه های خصوصی، ادامه درگیری بین روسیه و اوکراین، آزادسازی مردم برای سربلندی به جوانان و افزایش آگاهی محمدعلی بهمنی، از مهمترین اخبار میجیک در شامگاه سوم شهریور 1403 است.

اعلام زمان رفع انسداد حساب مسدود شده / آخرین وضعیت سلامتی شاعر بیمار

به گزارش میجیک، شامگاه سوم شهریور 1403 خبرنگاران میجیک اخباری را تهیه و تولید کردند که در ادامه مشاهده می کنیم:

اولویت های دولت چهاردهم چیست؟

سیاست:

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه درصدد کاهش مشکلات مردم هستیم، گفت: پرداخت حقوق گندم کاران یا مستمری بگیران در اولویت دولت است.

اعلام زمان رفع انسداد حساب مسدود شده / آخرین وضعیت سلامتی شاعر بیمار

شهرام دبیری افزود: سعی می کنیم مشکلات مردم را کاهش دهیم تا نتیجه زحمات خود را از نزدیک ببینند تا بدانند کار خیری برایشان انجام شده است. ما بر اساس اسناد بالادستی امور کشور را بسیج می کنیم، همیشه برخی از مسائل اولویت دار وجود دارد که به سرعت به آنها رسیدگی می شود، مانند پرداخت حقوق به گندمکاران یا مستمری بگیران که بر عهده دولت است. اولویت

افتتاح بیمارستان توسط رئیس جمهور

بیمارستانی در جنوب شرق تهران با حضور رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.

اعلام زمان رفع انسداد حساب مسدود شده / آخرین وضعیت سلامتی شاعر بیمار

بیمارستان 70 تختخوابی آیت الله هاشمی که با همت بنیاد بیماری های خاص احداث شده است در بخش های مختلف اورژانس، زنان و زایمان، اتاق عمل، آی سی یو و سرپایی از جمله دیالیز، تالاسمی، شیمی درمانی و دیابت به جامعه خدمات ارائه می کند. .

فرمانده ارتش و وزیر کشور بر لزوم ارتقای امنیت مرزها تاکید کردند

وزیر کشور و فرمانده نیروی زمینی ارتش بر تقویت همکاری های دوجانبه برای تامین امنیت مرزها تاکید کردند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز شنبه به همراه سایر فرماندهان و فرماندهان ارتش اعم از زمینی، هوایی و دریایی با حضور در دفتر اسکندر مومنی انتصاب وی را به عنوان وزیر کشور تبریک گفت. با آرزوی موفقیت برای وزیر کشور دولت چهاردهم.

اعلام زمان رفع انسداد حساب مسدود شده / آخرین وضعیت سلامتی شاعر بیمار

امیر موسوی با اشاره به تداخل ماموریت‌های وزارت کشور و ارتش در حوزه‌های امنیت مرزی، بلایای طبیعی و مدیریت بحران، بر آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با وزارت کشور برای انجام این امر تاکید کرد. این ماموریت ها .

فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز با وزیر دفاع و وزیر ورزش نیز دیدار و گفتگو کرد.

گفتگوی تلفنی عراقچی و فیدان

جهان:

وزرای امور خارجه ایران و ترکیه در این گفت وگوی تلفنی بر لزوم رایزنی سیاسی بین دو کشور در خصوص تشدید تنش ها در منطقه تاکید کردند.

اعلام زمان رفع انسداد حساب مسدود شده / آخرین وضعیت سلامتی شاعر بیمار

رئیس دستگاه دیپلماسی با اشاره به وخامت اوضاع در منطقه غرب آسیا و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی با هدف تشدید تنش و گسترش دامنه بی‌ثباتی در سراسر منطقه، بر ادامه رایزنی‌ها تاکید کرد. کشورهای اسلامی به ویژه دو کشور مهم ایران و ترکیه.

عراقچی همچنین بر ضرورت توسعه روابط حسنه بین دو کشور تاکید و آمادگی تهران را برای تقویت گفت‌وگوهای سازنده برای گسترش همکاری‌ها در همه زمینه‌ها اعلام کرد.

پذیرش مسئولیت حملات تروریستی داعش در آلمان

گروه تروریستی داعش در بیانیه ای مسئولیت حمله با سلاح سرد در غرب آلمان را بر عهده گرفت.

گروه تروریستی داعش شامگاه شنبه مسئولیت حمله با چاقو در شهر سولینگن در غرب آلمان را بر عهده گرفت.

اعلام زمان رفع انسداد حساب مسدود شده / آخرین وضعیت سلامتی شاعر بیمار

پلیس آلمان روز جمعه اعلام کرد که در یک حادثه چاقو در شهر سولینگن سه نفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

پهپاد “لانست” به خودروهای زرهی اوکراینی حمله کرد

مواضع ارتش اوکراین در «کورسک» هدف پهپادها و حملات هوایی ارتش روسیه قرار گرفته است.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع روسیه، نیروهای این کشور با استفاده از پهپاد انتحاری “لانست” چندین خودروی زرهی جنگی اوکراینی را در منطقه کورسک منهدم کردند.

واحدهای نیروهای رزمی شمال روسیه حرکت خودروهای اوکراینی را شناسایی کردند و از مهمات و پهپادهای لانست برای نابودی آنها استفاده کردند.

ایران خودرو 6 روز مهلت دارد تا متقاضیان روش فروش را انتخاب کنند

اقتصاد:

با پایان یافتن مهلت ثبت درخواست خرید خودرو توسط متقاضی و با توجه به اصرار سازمان بازرسی کل کشور برای تعیین نحوه خرید خودرو، ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد که انتخاب فروش را انتخاب کنید به صورت فروش ویژه یا پیش فروش.

اعلام زمان رفع انسداد حساب مسدود شده / آخرین وضعیت سلامتی شاعر بیمار

ایران خودرو در چهارمین اطلاعیه تایید کرد که کلیه متقاضیان خرید خودرو جهت انتخاب روش فروش به سایت ikcosales.ir مراجعه کنند.

خودروساز از روز یکشنبه چهارم شهریور ماه مهلتی شش روزه برای تعیین روش فروش توسط متقاضیان در قالب فروش فوق العاده و پیش فروش تعیین کرده است. حساب مسدود شده متقاضیان عادی روز دوشنبه پنجم شهریور حذف و مبلغ برداشت خواهد شد.

توقف موقت ارائه کارت های متصل به شبکه شتاب

بانک مرکزی در بخشنامه ای خطاب به مدیرعامل شبکه بانکی اعلام کرد: خدمات مالی شرکت های واسطه به مشتریان با استفاده از زیرساخت های شبکه بانکی و در قالب کارت های متصل به شبکه شتاب یا طرح ها و سایر محصولات به صورت موقت ارائه می شود. و تا زمان تدوین و ابلاغ ضوابط ناظر بر همکاری و تعامل بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی با مؤسسات غیربانکی خارج از حوزه نظارت بانکی متوقف شود.

پرداخت 900 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه خصوصی

اجتماعی:

مدیرکل مراقبت های غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی از پرداخت 900 میلیارد تومان مطالبات داروخانه خصوصی مربوط به سهم این سازمان از اسناد ماهانه فرودین از داروخانه خبر داد و سایر مطالبات مرکز پرداخت می شود. طی روزهای آینده به صورت مرحله ای پرداخت می شود.

اعلام زمان رفع انسداد حساب مسدود شده / آخرین وضعیت سلامتی شاعر بیمار

شهرام غفاری گفت: تلاش می کنیم منابع لازم را برای پرداخت بخشی از مدارک ارسالی به داروخانه های خصوصی به سازمان تامین اجتماعی در روزهای آینده تامین کنیم.

آخرین وضعیت سلامتی محمدعلی بهمنی

فرهنگ:

خانواده محمدعلی بهمنی در اطلاعیه ای در تشریح وضعیت این شاعر اعلام کردند که سطح هوشیاری وی کمی افزایش یافته است.

اعلام زمان رفع انسداد حساب مسدود شده / آخرین وضعیت سلامتی شاعر بیمار

در اطلاعیه خانواده این شاعر با نشان دادن روند درمانی انجام شده تا کنون آمده است: روز اول سطح هوشیاری بسیار پایین بود اما روز بعد روند درمان اندکی افزایش یافت. او همچنان زیر نظر جراح مغز و پزشک آی سی یو تحت درمان است و امیدواریم با فضل و دعای عزیزان شفا پیدا کند.

کسب مدال رنگارنگ توسط یک جوان آزاد شده در اردن

ورزش:

پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان با یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.

اعلام زمان رفع انسداد حساب مسدود شده / آخرین وضعیت سلامتی شاعر بیمار

در پایان رقابت‌های پنج وزن اول کشتی آزاد نوجوانان جهان در اردن، رضا افشار در وزن 80 کیلوگرم مدال طلا، امیرعباس علیزاده در وزن 48 کیلوگرم مدال نقره و ابوالفضل محمدنژاد به مدال برنز رسید. مدال. در وزن 110 کیلوگرم

به درخشش آزمون در امارات ادامه دهید

الاهلی موفق شد با درخشش ستارگان ایرانی در دیدار مقابل البطائح به پیروزی برسد.

در ادامه هفته اول لیگ امارات، الاهلی در ورزشگاه خانگی خود میزبان البطائح است. بازی تا دقایق پایانی یک بر یک مساوی بود تا اینکه سردار آزمون در دقیقه 92 گل برتری را به ثمر رساند تا الاهلی در بازی رفت سه امتیاز شیرین را به دست آورد. ستاره ایرانی در دقیقه 94 تعویض شد.

آزمون هفته گذشته در جام اتحادیه امارات دو گل زده بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا