مطالب عمومی

استقلال می‌تواند قهرمانی را تکرار کند/ قلعه‌نویی بهترین انتخاب برای سرمربیگری تیم ملی بود

3 تیم شانس برنده شدن دارند

تیم پیشکسوتان استقلال گفت: استقلال اگر با تمرکز بیشتر جلو برود قطعا می تواند قهرمانی را تکرار کند.

ستار حمدانی در گفت وگو با خبرنگاران گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برتری استقلال در خانه مقابل فولاد خوزستان و صعود به رده دوم جدول رده بندی اظهار کرد: 3 امتیاز بسیار مهم است تا استقلال واقعا نیاز به جابه جایی داشته باشد. اگر اختلاف با سپاهان در صدر جدول 3 امتیاز بیشتر نباشد، کورس قهرمان می شود. مهم ترین پیروزی استقلال بعد از پیروزی مقابل گل گهر سیرجان به دست آمد چرا که به دلیل برتری سپاهان باید در راه می ماند. حالا استقلال بازی آرام تری نسبت به قبل انجام می دهد و برای رسیدن به بالای جدول با جدیت بیشتری سپاهان را دنبال می کند.

**منصوریان فقط می تواند کار انگیزشی انجام دهد

وی ادامه داد: فولاد با تغییر سرمربی نتوانست نتیجه بگیرد. قاعدتا انتظار نمی رود علیرضا منصوریان در مدت کوتاهی که سرمربی فولاد است تاثیر زیادی روی تیم بگذارد. منصوریان جز کار انگیزشی و روانی نمی توانست کاری انجام دهد اما این باخت چیزی از ارزش فولاد کم نکرد. استقلال والی توانسته به هماهنگی خوبی دست پیدا کند و بازیکنان این تیم جایگاه خود را پیدا کرده و در تمام نقاط زمین به وظایف خود مسلط شده اند. عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یاماگا و جعفر سلمانی در خط دفاعی خوب بازی کردند. روزبه چشمی، سعید مهری و آرش رضاوند به شدت در میانه میدان به هم می رسند و وظایف دفاعی و هجومی را با هم تقسیم می کنند. محمد محبی، امیرارسلان مطهری و مهدی قیدی در خط حمله خطرناک و سازنده ظاهر می شوند.

** ساپینتو احساسات بالای خود را کنترل کرد

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: در مجموع ریکاردو ساپینتو توانسته انگیزه تیم و میل به پیروزی را در تیم بسیار بالا ببرد. در بازی قبلی با گل گهر دیدیم که آنها تا وقت اضافه تلاش کردند تا برنده شوند و در نهایت استقلال برنده شد. انسجام خوبی در تیم شکل گرفته و اگر ساپینتو بتواند احساسات بالای خود را کنترل کند و با آرامش بیشتری پیش برود، موفقیت های بیشتری کسب خواهد کرد. هر سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند و هنوز زود است که این تیم را مدعی اصلی بدانیم. این 3 تیم از سایر تیم ها جدا شده اند و گل گهر به دلیل شرایط پیش آمده شانسی برای قهرمانی ندارد و امیر قلانویی سرمربی تیم ملی است. استقلال در صورت تداوم تمرکز قطعا می تواند قهرمانی را تکرار کند.

** قلعه نویی کارش را بلد است

حمدانی در خصوص انتخاب امیر قلانوی به عنوان سرمربی تیم ملی استقلال گفت: ضمن تبریک به آقای قلانوی اگر مشکلات مدیریتی و سوء مدیریتی که در فوتبال ملی ما رخ داد و مانند برخی کشورها که سرمربی را تغییر دادند، پیش نمی آمد. یا کشورهای دیگر که سرمربی تیم را عوض کردند ما زمان را از دست نمی دهیم، قطعا به نفع سرمربی تیم ملی است. تا زمانی که برنامه محور عمل نکنیم مشکل سوء مدیریت در فوتبال ما باقی خواهد ماند. قلعه نویی بهترین انتخاب در بین گزینه های پیشنهادی است، او از جذابیت لازم برای مربیگری برخوردار است و در این سال ها تجربه زیادی کسب کرده است. قلعهنویی کار خود را بلد است اما ما داریم زمان را از دست می دهیم و حالا که به انتخابی ایران اعتماد شده باید مانند یک سرمربی خارجی از او حمایت کافی کرد. امیدوارم قلعهنویی با تاکتیک و تاکتیک تیم ملی را به نتایج خوبی برساند تا بعد از آن مردم خوشحال شوند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا