مطالب عمومی

هفته بیست و سوم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدرنشینی در اراک، پرسپولیس به دنبال اوج گیری با شکار قو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران در دو ساعت 18 و 20 در ورزشگاه های امام خمینی اراک و آزادی تهران به مصاف تیم های آلومینیوم و بندر انزلی خواهند رفت. . لیگ.

آلومینیوم اراک – استقلال

پایتخت پوشان بیرو با 47 امتیاز صدرنشین است و برای حفظ این جایگاه باید در این بازی خارج از خانه به برتری برسد. نمایندگان تهران و اراک 7 بار مقابل هم قرار گرفته اند که 3 بار استقلال زمین را ترک کرده و 4 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. این بار استقلال مقابل اراکی پیروز ظاهر می شود و بر تعداد بردهای خود مقابل این حریف می افزاید.

بازی خانگی هفته گذشته مقابل مس رفسنجان به جایگاه استقلال در بالای جدول لطمه زد، چرا که فاصله با تیم دوم جدول به یک کاهش یافته و تساوی یا شکست می تواند به هفته برتری آبی ها پایان دهد. جواد نکونام در بازی فردا آرمین سهرابیان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و مهدی مهدی پور و کوین یاماگا نیز به دلیل مصدومیت تا پایان فصل غایب خواهند بود. ضمن اینکه صالح حردانی شرایط خوبی برای بازی ندارد، آلومینیوم اراک با 30 امتیاز در رده هفتم قرار دارد. شاگردان مجتبی حسینی امیدی به قهرمانی ندارند اما اگر فردا بتوانند در خانه مقابل لیدرها به پیروزی برسند معادله جدول را به هم خواهند زد و به کسب سهمیه آسیا امیدوارند.

پرسپولیس – ملوان بندرانزلی

پرسپولیس که با 46 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد، پرافتخارترین تیم لیگ برتر است که تلاش می کند به بالای جدول برسد. بدون احتساب نتایج لیدرهای لیگ، قرمزها برای حفظ فاصله یک امتیازی با صدرنشینان حتی در صورت پیروزی استقلال نیاز به برد دارند.

پرسپولیس در بازی رفت به تساوی بدون گل دست یافت و این بار به دنبال برد مقابل حریف شمالی خود خواهد بود. در بازی فردا، اسمار ویرا به دلیل اخراج در بازی قبلی محروم است. علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت نمی تواند وارد دروازه شود و امیررضا رفیعی نیز مانند بازی قبل استارت خواهد زد. ملوان که با 38 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و بالاتر از حد انتظار ظاهر شده است، با سرمربیگری مهدی تارتار که ستون ثابت سرخپوشان پایتخت بوده، به شگفتی سازی فکر می کند.

این دو تیم 73 بازی رسمی مقابل هم انجام داده اند و پرسپولیس 36 برد، ملوان 13 برد و 24 بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

دکمه بازگشت به بالا