مطالب میجیک

از خانم مُسن تا آقای کفاش؛ همه پیگیر فوتسال بانوان نفت آبادان!

میجیک / خوزستان سرمربی کارخانه روغن فوتسال بانوان آبادان گفت: من در تیم دیگر کار می کردم و در بعضی از شهرها آنها نمی دانند که فوتبال و فوتسال بانوان هم وجود دارد اما در آبادان از مادر ماسن گرفته تا آقای Magazedar و Kafash ، همه وضعیت تیم تصفیه روغن فوتسال زنان را دنبال می کنند.

نرگس الوانی در مصاحبه با میجیک درباره پیروزی زمان خود در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل هیئت اصفهان اظهار داشت: “ما یک بازی ساده داشتیم و با توجه به اینکه حریفان زیر میز هستند ، می دانیم که خیلی بازی دشوار. “در این مسابقه ، ما می توانیم از همه بازیکنان استفاده کنیم و حتی می توانیم بیش از 10 گل به ثمر برسانیم. در این بازی الهام آنافچه ، سهیلا مmمولی و فرشته خسروی هت تریک کردند و فاطمه رحمتی نیز یک گل زد.

وی گفت: “فصل پیش ، ما در حال تلاش برای یافتن استعداد هستیم و می توانیم به تیم اصلی استان خوزستان بپیوندیم و در این سال ، ضمن استفاده از جوانان ، از افرادی که دارای تجربه و لباس ملی هستند نیز استفاده می کنیم. برای پیشبرد فرایندی که به یک هدف تبدیل شده است. “

سرمربی تیم فوتسال بانوان کارخانه نفت آبادان با اشاره به گروه سختی که تیمش بازی می کند ، گفت: در گروه مسابقات دوم علاوه بر تیم ما ، تیم های مس رفسنجان ، خراسان رضوی و رهیاب نیز رقیب هستند و خواهند بود به مرحله بعدی صعود کنید. داشت می جنگید. البته من به بازیکنان گفته ام که هر بازی برای ما نهایی است و خدا را شکر از ابتدای لیگ از بازی به بازی دیگر پیشرفت کرده ایم و بازیکنانم در هر بازی دعواهایی را که می خواهم برای آنها نشان داده اند .

وی افزود: خدا تاکنون با ما بوده است و شاگردانم تلاش زیادی کرده اند تا در این فصل نتایج خوبی کسب کنند. البته ، ما می دانیم که تیم خوبی در گروه ما وجود دارد ، صعود به مرحله بعدی دشوار است ، اما ما بهترین هستیم تا یک نتیجه خوب بتواند قهرمان شود.

الوانی همچنین در مورد عوامل تأثیرگذار در تغییر تیم پالایش نفت آبادان گفت: مدیرعامل این باشگاه باعث شد پالایش نفت متفاوت از سالهای گذشته در لیگ برتر فوتسال زنان باشد. خوشبختانه ما با همکاری در باشگاه قادر به جذب بازیکنان خوبی هستیم و تیم از امکانات خوبی برخوردار است و ایجاد شرایط به ما امکان می دهد نتایج خوبی کسب کنیم.

وی با تأکید بر اینکه از زمان کار در لیگ ، هدف او رسیدن به پلی آف و یک قهرمانی است ، گفت: “خدا را شکر ، می توانیم تاکنون به هدف برسیم و امیدوارم این موفقیت در لیگ ادامه یابد.” دشواری های کرونا برای جامعه می تواند هواداران را نگران کند فوتبال آبادان سرگرم کننده است. با این حال ، از روز اول ، روزهای خوبی را برای تصفیه روغن آبادان در لیگ برتر پیش بینی کردیم.

سرمربی کارخانه روغن فوتسال بانوان آبادان گفت: من در تیم دیگر کار کرده ام و در برخی از شهرها آنها نمی دانند که فوتبال و فوتسال بانوان هم وجود دارد اما در آبادان از مادر ماسن گرفته تا آقای مجله دار و کفاش ، همه شرایط تیم فوتسال بانوان را تصفیه می کنند و بازی ما را نظارت می کنند. در ایران ، مانند آبادان ، زنان فوتسال تماشا نمی کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا