اتفاقات خوبی در سال گذشته برای بسکتبال بانوان رخ داد

میجیک / اصفهان نامی نه ، بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان ، گفت: پرونده لیگ 98 برای تیم ما به نوعی بسته شده است که با یک بازی رده بندی قبل از بسته شدن لیگ ، و ما در رده سوم هستیم.

مژگان خدادادی در مصاحبه با میجیک اظهار داشت: با توجه به اینکه لیگ برای تیم ما در سال 1998 با یک بازی رده بندی به پایان رسید و در رده سوم قرار داریم ، این موضوع باعث شده است تا ما با تمرین باز و تمرین آرام تمرین کنیم. بیایید به تعطیلات برویم. اوضاع دشوار بود و از آنجا که من کمی از خانواده دور بودم ، از این فرصت استفاده کردم تا از خانواده ام لذت ببرم و البته در خانه تمرین کنم.

وی افزود: همه ما می دانیم که خانه مکان مناسبی برای تمرین بسکتبال نیست و کار دشواری است ، بنابراین من تمرین هایی را برای انجام خودم انجام دادم.

نامی نو اظهار داشت: خوشبختانه بسکتبال بانوان از سه سال گذشته این فرصت را داشته است که وارد عرصه بین المللی شود و این یک اتفاق هیجان انگیز برای دختران بود که بسکتبال بازی کنند. به هم ریخت و این تأثیر زیادی در افزایش سطح لیگ داخلی و ایجاد رقابت ، رقابت و پویایی سازنده داشت و ما شاهد لیگ های خوبی هستیم.

وی ادامه می دهد: “در سطح خارجی بازی رسمی خیلی خوبی داریم و در حقیقت می توان سال ها پشت درهای بسته با جهش های باورنکردنی انجام داد و نشان می دهیم که بسکتبال دختران ایرانی از پتانسیل های بسیار خوبی برخوردار است.” “”

نامی نو ، عضو تیم ملی بسکتبال ، گفت: “هر دو جالب هستند و به این دلیل که ما می خواهیم به یک رده بندی ملی خوب در جهان برسیم.” بازیکنان ترکیبی برای اعزام تیم ملی به مسابقات بودند و ما نمرات خوبی کسب کردیم.

خدادادی درباره وضعیت قرارداد بانوان خاطرنشان می کند: “به طور کلی حقوق زنان در مشکلات مالی نقض شده است. در لیگ قرارداد بازیکن این بازیکن بی اهمیت نیست و به طور کلی خانه است بنابراین بچه ها تا ورزشکاران بتوانند هر روز جلو بروند.”

وی افزود: امیدوارم همه روز ورزشکاران بتوانند خود را در بالاترین سطح بدنی حفظ کنند و بر این ویروس غلبه کرده و به میدان قدرت بازگردند.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا