برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

معرفی بهترین سایت پارافریز فارسی (رایگان تا حرفه ای)

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توان به سه نوع بازنویسی فکر کرد.

بازنویسی متن از طریق نیروی انسانی

در این مورد، متن توسط افرادی که در زمینه منابع انسانی و تولید محتوا فعالیت می کنند، بازنویسی شده است. این سبک اسناد اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از سبک اسناد متنی در لایه های اصلی خود استفاده کنید یا حتی آن را به عنوان یک محتوای جداگانه در سایت خود منتشر کنید.
عیب این روش می تواند هزینه نسبتا بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

نوشتن متن به کلمه با استفاده از هوش مصنوعی

این فرآیند اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه کلمه آن درج می شود و ترتیب کلمات همان نسخه اصلی است. این می تواند یکی از معایب این روش باشد. به این معنی که کلمات جابه جا نمی شوند، بلکه فقط معنای آنها در جای خود قرار می گیرد و جایگزین می شود.

بازنویسی مفهومی محتوا با استفاده از هوش مصنوعی

کپی رایتینگ یکی از بهترین راه ها برای نوشتن است. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت واضح بازنویسی می شود و ممکن است ترتیب کلمات در برخی جملات یکسان باشد و در جملات دیگر کاملاً تغییر کند تا یک جمله جدید با یک موضوع تشکیل شود.

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس بازنویسی متن رایگان موجود در این صفحه زمان بازنویسی روزانه متن را برای کاربران غیرتجاری و عادی محدود کرده است، اما سرویس تجاری برای کاربران تجاری نامحدود است.

 

مزیت ویرایشگر متن در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر ابزاری برای ویرایش متن است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید پردازش نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید و متن پروژه را بازنویسی کنید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف خروجی بگیرید.

برای مثال می‌توانید آن را در یک فایل HTML ذخیره کنید یا با فشار دادن دکمه کپی، متن را در محیط دیگری مانند Word قرار دهید.

ویرایشگر سرویس بازنویسی متن

ابزار بازنویسی محتوا نشونت به شما امکان درج عنوان، پیوند کلمات، درج تصاویر و رسانه، تغییر رنگ و پس‌زمینه کلمات و غیره را می‌دهد.

یکی از قابلیت های بسیار کاربردی ویرایشگر ابزار جستجو و جایگزینی است که به شما امکان می دهد پس از بازنویسی متن با یک کلیک کلمات ثابت در متن را با کلمه مورد نظر جایگزین کنید ودستگاه ها را در نسخه تجاری پیدا و جایگزین کنید.

آیا محدودیتی در نسخه تجاری ابزار وجود دارد؟

خیر تنها محدودیت طرح کسب و کار بازنویسی 3000 کلمه در هر درخواست است. اما محدودیتی برای تعداد درخواست در روز وجود ندارد. بر خلاف نسخه رایگان، تعداد درخواست ها در روز محدود است و می توانید تا 300 کلمه در هر درخواست بنویسید.

نسخه رایگان برای کاربران معمولی کافی است، اما اگر کاربر حرفه ای هستید و حجم درخواست شما زیاد است، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان Text Rewrite متوقف شده است؟

یا نسخه رایگان برای همیشه رایگان باقی می ماند.

آیا نسخه رایگان قابلیت رونویسی متن با استفاده از هوش مصنوعی را دارد؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا به عنوان چرخش محتوا به حساب می آید؟

خیر دو مفهوم کاملاً متفاوت را بازنویسی کرده و بچرخانید که اگر به خوبی ترکیب شوند، می‌توانند خروجی عالی داشته باشند. چرخش به تنهایی، بدون بازنویسی و کلمات مختلف بین یکدیگر قرار می گیرند. چرخش محتوا به تنهایی به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این سبک محتوا به سختی در نتایج گوگل ایندکس می شود و به نوعی به عنوان محتوای اسپم و نامناسب تلقی می شود.

بنابراین اگر قصد دارید محتوا را بچرخانید، سعی کنید این کار را به روش صحیح انجام دهید.

روشهای بازنویسی محتوا

ستون فقرات محتوا نیز مانند بازنویسی محتوا روش ها و انواع مختلفی دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

چرخش روشی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت کلمات به یک پاراگراف منتقل می شوند. به عنوان مثال جمله “یک ابزار بازنویسی حرفه ای معرفی شد” پس از چرخش به این شکل تبدیل به “ابزار مشخص شده مقدمه را بازنویسی می کند”.

همانطور که می بینید فقط کلمات رفته اند و بازنویسی کامل نشده و البته معنی جمله به بدترین شکل از بین رفته است و نه تنها روبات های پیشرفته گوگل که انسان ها هم نمی توانند آن را درک کنند. .

چرخش روش جابجایی پاراگراف ها است

در این روش پاراگراف های متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال، بند 1 با 3، 4 با 4، 4 با 2 و … جایگزین می شود. این رفتار تکرار می شود اگرچه معنای بند را حفظ می کند. هیچ کپی وجود ندارد و فقط یک پاراگراف کپی می شود، بنابراین گوگل می تواند این نوع را به راحتی تشخیص دهد.

اسپین راهی برای استخراج جملات و عبارات از منابع مختلف است.

در این روش کاربران عبارات و جملاتی را از صفحات مختلف استخراج کرده و با هم ترکیب می کنند. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا تکراری نیستند و به راحتی توسط گوگل قابل شناسایی هستند. البته اگر به طور کامل رونویسی نشده باشد، این تکنیک بهترین نوع تکنیک اسپینینگ محسوب می شود. زیرا معنای عبارت (حتی در صورت تکرار) حفظ شده و تمامی متون از یک منبع گرفته نشده اند و این می تواند برای این سبک مثبت باشد.

سرویس رونویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی با حداکثر طول 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از متون از منابع مختلف) استخراج می کنید و آن را در قسمت ابزار رونویسی کپی می کنید. سیستم این متون را ترجمه کرده و نتیجه رونویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر زمان که روی گزینه Rewrite text کلیک کنید، متون اولیه از ابتدا بازنویسی می شوند و با محدوده قبلی متفاوت هستند. به این معنی که هر بار که متنی را وارد می کنید، ممکن است تعداد زیادی نتایج متفاوت و بازنویسی شده دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل 2 یا 3 سری بازنویسی) چند پاراگراف را جابجا کنید یا متنی را از منابع دیگر جایگزین کنید تا متن کاملاً منحصر به فرد باشد. در هر صورت، این امر تشخیص اینکه متن کپی شده است را غیرممکن می کند.

منظور از سخنرانی چیست؟

بازنویسی محتوا را بازنویسی متن نیز می گویند. با ابزارهای ترجمه آنلاین برای متن خود، می توانید محتوای تایپ شده با بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

آیا گوگل تشخیص می دهد که متن بازنویسی شده است؟

خیر، حتی اگر چرخش ها و جابجایی های ذکر شده کار نکنند و فقط متن را از یک منبع استخراج کنید، گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت انتساب پیشنهاد می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر بار بازنویسی، محتوای اولیه جایگزین شود تا نتیجه نهایی به گونه ای رندر شود که گوگل چیزی را تشخیص ندهد. جاده (حداقل تا کنون و با الگوریتم های فعلی).

آیا متن بازنویسی شده باید ویرایش شود؟

حتی متن نوشته شده توسط انسان، چه برسد به متن ماشینی، نیاز به ویرایش دارد. در برخی زمینه‌ها، به‌ویژه حوزه‌های بسیار تخصصی، جملات بازنویسی شده ممکن است خطاهای مفهومی جزئی را نشان دهند که با ویرایش کلی قابل اصلاح هستند.

درصد شباهت متن جدید نوشته شده با متن اصلی چقدر است؟

درصد شباهت یا تشابه متن بازنویسی شده با متن اصلی به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آنها ویژگی یا وسعت کار است. زمینه های بسیار تخصصی با اطلاعات منحصر به فرد و غیر قابل جایگزینی ممکن است درصد تشابه بیشتری داشته باشند (یعنی نتیجه عملیات مشابه سند اصلی باشد). با توجه به تست های مختلف انجام شده، این ابزار خوب است و در اکثر جاها قابل استفاده است و با توجه به الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

آیا امکان بازنویسی پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری با این ابزار وجود دارد؟

هدف از راه اندازی  ابزار بازنویسی پایان نامه سئوسل استفاده از آن در حوزه وب و سئو می باشد، البته این ابزار می تواند برای مقاصد مختلفی مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و به طور کلی پاسخ به این سوال مثبت باشد.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است، کاربران گرامی، تیم نشونت تصمیم گرفته است که این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر ارائه دهد و برای رونویسی دروس نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید. البته نسخه رایگان ابزار بازنویسی متن با هوش مصنوعی دارای محدودیت هایی است که در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

چرا وقتی روی بازنویسی متن کلیک می کنم هیچ اتفاقی نمی افتد؟

اگر گزینه بازنویسی متن فشار داده شود، همچنان عبارت “Please صبر کنید” ظاهر می شود. صفحه شما در حال بازنویسی متن است…” و نتیجه نهایی پس از 60 ثانیه نمایش داده نمی شود، ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:

خطای سرور

شما از یک پروکسی یا فیلتری استفاده می کنید که باید غیرفعال شود.

اولین متنی که وارد کردید مخدوش است یا حاوی کاراکترها و فاصله های اضافی است، بنابراین باید خطوط و فاصله های خالی را از متن حذف کنید و دوباره امتحان کنید.

محتوای این مطلب پنهان
دکمه بازگشت به بالا