مطالب میجیک

آیین تجلیل از زنان امدادگر دوران دفاع مقدس برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، این جشن زنان را کاهش دهید کمک به مجروحان جنگی در طول 8 سال دفاع مقدس با حضور مشاور رئیس جامعه امور زنان و خانواده ، رئیس دفتر حفظ و نشر میراث مقدس انجام شد. دفاع

در این مراسم ، فریبا شاه محمدی ، مدیرکل هماهنگی ، مجمع و امور استانها ها در جمعیت هلال احمر ، فعالیت ثبت شد های هلال احمر از سوی بازداشت شدگان و مفقودان ، تحویل نامه های اسارت برای خانواده هایشان رمزگشایی کل و پیغام بفرستید های خانواده های وی برای زندانیان فعالیت مهمی دارد ، وی گفت: هلال قرمز ها او مطمئناً ناشناس است و اکنون ، وقتی وقوع فداکاری در آنها رخ می دهد ، هنگام وقوع ، آنها به قربانیان کمک کردند.

وی اظهار داشت که کارگران هلال احمر در بیمارستان هستند های منطقه جنگی نیز در اردوگاه است های معاندین خدمات عراقی کل روزانه و حتی به صورت لحظه ای اضافه می شود های لادن که محبوب بود درس ها فرا گرفتن های پاسخ به این حوادث مهم است.

شاه محمدی ، که در دوران جنگ و جنگ به عنوان امدادگر خدمت می کرد ، تأکید کرد که آموزش باید اولویت اصلی فعالیت باشد. ها وی گفت: “در دوران دفاع مقدس ، امکان و اجازه خدمت به قربانیان در منطقه جنگی فقط با تمرین قابل انجام است.” که اکنون در آن دسته قرار می گیرد های از شغل و تحصیلات مختلفی برای لذت بردن از خدمات استفاده می شود ، زیرا تاریخ شفاهی هلال احمر یک تجربه و یک خاطره است کل با علم و انگیزه می تواند راه را برای ما هموار کند تصادف بنابراین این تاریخ شفاهی باید تکمیل شود حمل و تدوین خواهد شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی ، مجمع و امور استانها ها وی در جمعیت هلال احمر گفت: “اکنون ، 32 سال پس از پایان جنگ ، خدمات امداد و نجات زنان جمعیت هلال احمر و کمک به رزمندگان در منطقه مرزی و حیاط خلوت قدردانی شده است ، کار شناخته شده ای است.” افسانه اما خدمت.

در این مراسم ، 10 زن کارگر صلیب سرخ را در طول خاطرات دفاع مقدس یاری می کنند که در مورد کمک به افراد مریض ، لوح تقدیر و هدایا مورد تقدیر قرار گرفته است.

دکمه بازگشت به بالا