مطالب میجیک

آن را به هیئت بانوان ملی پوشاک توصیه می شود که بپوشید

معاون شورای زنان و معلولین گفت: ما منتظر هستیم تا وزارت ورزش و جوانان لباس خود را تأیید کند تا بتواند تیم بانوان را در کشور تشکیل دهد. کشور با هم رقابت می کند و آنها را به رقابت بعدی می فرستد. ”

مژگان نصیری در مصاحبه با میجیک ، در مورد شرایط بانوان سنگین وزن برای شرکت در مسابقات بین المللی گفت: “سال گذشته با هدف جستجوی توانمندسازی و شناسایی بانوان. کسانی که توانایی کسب مقام مقدماتی را دارند ، ما مسابقات کشوری را با 19 ایالت برگزار می کنیم تا از بین بروند. ” آنها بهترین افراد را به تیم ملی دعوت می کنند. البته سال گذشته ما لباس آنها را تصویب کردیم که خانمها برای شرکت در مسابقات خانگی شرکت کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی گفت: “امسال تلاش می کنیم تیم های ملی و بانوان برای شرکت در مسابقات خارجی شرکت کنند تا لباس های خود را توسط وزارت ورزش و جوانان تصویب کنند که این شرایط را فراهم کرده است. به دلیل عفونت تاج به تأخیر افتاد. ” در حقیقت روند رسمی مربیان بانوان به پایان رسیده است و ما مشتاقانه منتظر دیدار با ورزشکاران وزارت ورزش هستیم که در پی وقایع برگشتی در وزارت ورزش راه اندازی می شود. همان بیایید گروه وزن زنان را در کشور ایجاد کنیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و ناتوانی گفت: “تمرکز ما بازی های پاراآسیایی در چین است.” بله ، مشارکت در این مسابقات وقتی حاصل می شود که وزن بدن زنان به سطحی برسد که بدن و فناوری را قادر به شرکت در مسابقات مهم کند.

در پایان ، نصیری گفت: “به دنبال تصویب بدنسازان بانوان توسط وزارت ورزش و جوانان ، انتخابات ملی را برگزار می کنیم تا بتوانیم تیم خوبی در این مسابقات داشته باشیم. زنان با تشکیل تیم ملی و شرکت در بسیاری از مسابقات بین المللی. ” ما سعی داریم پس از ورود به بازی های پاراآسیایی به پارالمپیک برسیم.

پیام را پایان دهید

دکمه بازگشت به بالا