آخرین خبر از اتفاق جنجالی برای کنعانی‌زادگان و اتوبوس پرسپولیس

پرسپولیس

آفتاب نیوز:

حرکت محمدحسین کنعانی زادگان پس از پایان بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل اتوبوس سرخ پوشان باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال 48 ساعت برای پاسخگویی به این اتفاق مهلت دهد. .

حالا حسین عبداللهی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه رسیدگی به برخورد محمدحسین کنعانی زادگان با برخی هواداران پس از بازی پرسپولیس و آلومینیوم در اراک در اختیار او یا کمیته اخلاق است، گفت: چون این اتفاق افتاده است. قبل از خروج اتوبوس تیم پرسپولیس از ورزشگاه، این اتفاق در ورزشگاه و با اختیارات کمیته انضباطی رخ داد. آیین نامه در این مورد مشخص است و کمیته اخلاق به این موضوع رسیدگی نمی کند.

وی تاکید کرد: اکنون همه کارها به صورت سیستمی انجام می شود. به کنعانیان 48 ساعت فرصت داده شد تا دفاعیه خود را ارسال کنند. معمولاً در این گونه موارد نیازی به دفاع نیست، اما اگر در جریان رسیدگی به پرونده مشخص شود که باید دفاع اشتباه خوانده شود، این اتفاق می افتد.

یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره پیگیری پرسپولیس یا کنعانی زادگان در این مورد گفت: دفاع ارسال نشده و فرصت برای ارسال دفاع وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا