۱۳۰ بانوی فعال و موفق کمیته امداد گلستان تجلیل شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران | کمیته امداد

به گزارش خبرنگار آنلاین، شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت مقام والای بانوان و مادران در مراسمی با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان از سه گروه از بانوان موفق کمیته امداد استان تجلیل شد. و غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در شورای اسلام.

مدیرکل کمیته مددکاری استان گلستان در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این جلسه احترام به مقام و منزلت بانوان و ارج نهادن به زحمات مادران موفق و تشویق سایر مددکاران به الگوبرداری از زندگی فاطمه زهرا(س) است.

عیسی بابایی افزود: 84 هزار خانوار مددجو در حمایت از امداد گلستان بیش از 60 درصد مددجویان این استان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند و به غیر از مستمری ماهیانه 58 میلیارد تومانی از این 51 خدمت دیگر بهره مند می شوند. موسسه، نهاد.

گفت: از هفت هزار و 700 فرصت های شغلی با اعتباری بالغ بر 490 میلیارد تومان در سال جاری 3 هزار و 550 شغل مربوط به زنان سرپرست خانوار که در زمینه های مختلف کاری از جمله طرح های خدماتی، تولیدی، صنایع دستی، کشاورزی نوین، دانش بنیان، کشاورزی و دامپروری می باشد. .

وی گفت: هزار و 200 دانش آموز از خدمات فرهنگی این نهاد بهره مند می شوند و بیش از 30 درصد فرزندان زنان سرپرست خانوار هستند.

در این مراسم 130 نفر از بانوان فرهیخته و موفق فعال اقتصادی و اجتماعی در زمینه اشتغال و تحصیل فرزندان نمونه و برگزیده مسابقات ورزشی و قرآنی، بانوان برگزیده و فعال در مراکز خیریه و بانوان بازنشسته تامین اجتماعی حضور یافتند.

دکمه بازگشت به بالا