مطالب میجیک

برگزاری مراسم تجلیل از مادران موفق در ۲۰۰ نقطه از کشور – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سید حامد حسینی ، نایب رئیس شناسایی و شبکه مجمع ملی فعالان جمعیت ، در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، با اشاره به همایش “شکوه مادر” ، اظهار داشت: زنان و ترویج مادری در جامعه در حال انجام است.

وی افزود: در این طرح این همایش همراه با روز مادر برگزار شد ، مادران نجیب هستند ، مادرانی که در سن 40 سالگی حداقل 4 فرزند دارند ، نشان افتخار و افتخار ملی به او داده شده است.

حسینی افزود: امسال در شب ولادت حضرت زهرا سلام و درود و روز مادر از بیش از هزار مادر در سراسر کشور تجلیل می شود و با ایجاد این مادران یک سازمان خانواده اصیل تشکیل می شود.

وی ادامه داد: استفاده از تجربیات خانواده مادر نجیب است و برای آنها محتوا فراهم می کند و انجام برنامه های آموزشی برای وی برخی از برنامه های فعالان شورای ملی محبوب است که در حال انجام و برنامه ریزی برای سازمان خانواده اصیل (فرزندان چند کولاوارگا) است.

جمعیت فعالان شورای ملی شناسایی و شبکه به طور خلاصه بیان می کند: برای تکریم خانواده ای با شکوه (مادر 40 ساله یا کمتر و 4 فرزند) بیش از 2000 خانواده ثبت نام و تاکنون این ازدواج در بیش از 200 مکان کشور برگزار شده است.

حسینی هشدار داد: “در پروژه دیگر مادر افتخار ، وبیناری با عنوان” مادر و نقش در جامعه “با محوریت” نقش مادر و در جامعه “برگزار شد. “این جلسه با مشارکت دانشگاه امام حسین (ع) و یک مرکز فرازمینی برای مطالعات استراتژیک (معاون فرهنگی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی) و به میزبانی طرح ملی سرمایه ، فعالان انجمن ساکنان برگزار شد.

وی بیان می کند: “طرح دیگر خانم Glory National در حال برگزاری جشنواره ملی عکاسی خانواده ای است که ظاهراً برای خانواده ای دارای فرزندان زیاد در سطح حرفه ای و عمومی ، که ولادت حضرت زهرا (س) را افتتاح کردند. اواخر ماه مه (جمعیت ملی) ) یکی از مهمترین اهداف آن در جشنواره عکاسی ، راه اندازی مسائل خانوادگی به ویژه خانواده های اصیل از طریق فرهنگ بصری است.

دکمه بازگشت به بالا