گوگل برای یافتن باگ اپلیکیشن‌های اندرویدی جایزه می‌دهد

اپل

گوگل برنامه پاداش جدیدی را برای یافتن حفره‌های امنیتی در بزرگترین برنامه‌های اندرویدی خود اعلام کرده است و ده‌ها هزار دلار به افرادی که از تخصص خود برای این منظور استفاده می‌کنند، پاداش می‌دهد.

به گزارش میجیک، گوگل از برنامه جدید «پاداش آسیب پذیری موبایل» (VRP) در توییتر خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشحالیم که برنامه جدید «پاداش آسیب پذیری موبایل» را معرفی می کنیم! ما به دنبال شکارچیان اشکال هستیم تا به ما در یافتن و رفع آسیب‌پذیری‌ها در برنامه‌های اندرویدی خود کمک کنند.

با توجه به خلاصه این برنامه، اپلیکیشن اندرویدی خود گوگل شامل یک برنامه جایزه است و امید است با استفاده از این برنامه، باگ های امنیتی شناسایی و رفع شوند تا اطلاعات کاربران ایمن باقی بماند.

برنامه‌های اندرویدی در نظر گرفته شده توسط این برنامه، برنامه‌های تک لایه شامل سرویس Google Play، AGSA، Google Chrome، Google Cloud، Gmail و Chrome Remote Desktop هستند. همچنین اپلیکیشن های ایجاد شده توسط Google LLC، Developed with Google، Research at Google، Red Hot Labs، Google Samples، Fitbit LLC، Nest Labs، Waymo LLC و Wiz نیز در این برنامه گنجانده شده است. .

طبق وب سایت TechRadar، جوایز از 500 دلار شروع می شود که برای سرقت داده های حساس یا سایر آسیب پذیری ها در برنامه های لایه سوم اعمال می شود. بزرگترین جایزه برای آسیب‌پذیری «اجرای کد دلخواه از راه دور» با پاداش به ترتیب 30000 دلار، 25000 دلار و 20000 دلار برای برنامه‌های لایه یک، دو و سه ارائه می‌شود. علاوه بر این، پنل برنامه به دلایل مختلف، مانند آسیب پذیری در برابر شوک های خاص، مجاز به اهدای 1000 دلار است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا