پژو 207 فرمان برقی

فرمان کمکی برقی به خاطر عدم استفاده مستقیم از توان پیشرانه خودرو، باعث می شود تا در خودروهایی با بازه قدرت ۱۰۰ تا ۱۲۰ اسب بخار امکان استفاده ۳ تا ۵ اسب بخار بیشتر، بر سر چرخ ها فراهم شود. عملکرد یک نواخت فرمان در حین استفاده، کاهش ۷ تا ۱۵ درصدی مصرف سوخت، بازدهی بهتر پیشرانه، دوام بالا، استهلاک بسیار پایین و… از جمله مزایای فرمان کمکی برقی (EPS) به حساب می آید.

از سویی به خاطر داشتن سنسور سرعت و تطبیق میزان نرمی و سفتی فرمان بر اساس سرعت، تا حدی پایداری و ثبات خودرو افزایش پیدا می کند. از جمله مزایای فرمان کمکی برقی که باعث افزایش آسایش در رانندگی می شود، عدم انتقال تغییر وضعیت از چرخ ها به جعبه فرمان است و در نهایت این امکان وجود ندارد تا چاله ها و دست اندازها زاویه فرمان را تغییر دهند. این در حالی است که خودروهای فرمان هیدرولیک با عبور از چاله ها و دست اندازها، اعمال نیرو را از چرخ به جعبه فرمان دارند و در نهایت باعث تغییر زاویه غربیلک می شوند.

به احتمال زیاد از نیمه دوم سال ۱۳۹۹، دنا پلاس و پژو ۲۰۷i با فرمان کمکی برقی به بازار می آیند و قطعا نرمی فرمان به مراتب بیشتری را نسبت به نمونه های فعلی دارند. از سویی ثبات عملکرد فرمان این دو محصول ایران خودرو نسبت به نمونه های فعلی ارتقا پیدا خواهد کرد. در حال حاضر جلو آمپرهای دنا پلاس و خانواده پژو ۲۰۷i به نشانگر اخطار فرمان برقی مجهز شده اند و با توجه به بازخورد خوب سامانه EPS پژو و ایران خودرو بر روی پژو ۲۰۷i صندوقدار، قطعا این سبک فنی در سایر محصولات ایران خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی و بررسی پژو 207

پژو 207 بی‌شک یکی از خودروهای محبوب و جوان‌پسندی است که علی‌رغم افزایش قیمت زیاد در یک سال اخیر همچنان از محبوبیت بالایی میان خریداران برخوردار است. تولید و عرضه پژو 207i هشت سال بعد از عرضه 206 صورت گرفته و تا کنون ادامه دارد، به جز وقفه‌ای که بین 92 تا 94 صورت گرفت. هاچبک جمع‌وجوری که کپی شده 206 بوده و تلاش شده با تغییراتی در مدل چراغ‌های جلو، سپرها و کاپوت ظاهری جذاب‌تر و جوان پسندتر به خود بگیرد.

پژو 207 ای که در ایران عرضه می‌شود با آنچه در دیگر کشورها فروخته شده تفاوت دارد! در واقع پژو 207 ایران خودرو فیس لیفتی از پژو 206 فرانسه بود که توسط کارخانه پژو در برزیل طراحی و ساخته شد و با عنوان پژو 206 پلاس فروخته می‌شد. این که چرا خودروساز ایران یک خودرو را با نامی متفاوت مونتاژ می‌کند از عجایبی است که تنها در صنعت خودروسازی ایران مشاهده می‌شود.

این خودروی جلو محور در دو مدل دنده‌ای و اتومات در بازار وجود دارد که هر دو طرفداران خاص خود را دارد. قیمت پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو را می‌توانید از طریق سایت ایران خودرو روزانه و لحظه‌ای‌ دریافت کنید و در بازه‌های زمانی مشخص شده برای قرعه کشی ثبت نام کنید و چند ماهه آن را تحویل بگیرید.

207 فرمان برقی قیمت | پژو ۲۰۷ فرمان برقی

پژو ۲۰۷ در این مدت که قیمت خودرو رو به افزایش بوده و قیمت این خودرو نیز دارای نوسان بوده است؛ ولی فروش اقساطی پژو 207 اتومات هنوز هم امکان خرید این محصول را برای دهک‌های متوسط و ضعیف جامعه فراهم کرده است. امروزه شرکت‌های زیادی در ایران علاوه بر فروش ۲۰۷ اتومات به صورت نقدی، شرایط خرید اقساطی ۲۰۷ اتومات را نیز فراهم کرده‌اند و شما می‌توانید با مراجعه به این شرکت‌ها از خدمات خرید اقساطی پژو 207 اتومات بهره‌مند شوید

طراحی بیرونی 207

تنها تفاوتی که ماشین پژو 207 ایران‌خودرو با پژو 206 دارد نمای روبرو می‌باشد. در واقع فرق بین 206 و 207i تنها در ظاهر خودرو می‌باشد و هر دو از پلتفرم استفاده می‌کنند و شما بر طبق سلیقه‌ی خود انتخاب می‌کنید که آیا حاضر هستید به خاطر مقداری تغییر شکل در چراغ ها و سپر جلو هزینه بالاتری پرداخت کنید یا خیر. در نمای جانبی و عقب این محصول به جز چراغ عقب تغییر محسوسی مشاهده نخواهید نکرد. وجه تمایز این خودرو نمای روبروی آن است؛ فرم چراغ‌ها، خطوط روی کاپوت جلو و فرم جلو پنجره نسبت به پژو 206 ظاهری اسپرت تر و نسبتاً خشن‌تر به این خودرو بخشیده‌اند. همچنین در مدل‌های 95 به بعد اضافه کردن دی‌لایت به قاب چراغ را شاهد هستیم

قیمت بازار انواع خودروهای پژو ۲۰۷
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پژو ۲۰۷ MC اتوماتیک ۱۴۰۲ | ایران خودرو 10 صفر ۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ MC اتوماتیک ۱۴۰۲ | ایران خودرو صفر (کارخانه) ۴۱۸,۸۷۷,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای ۱۴۰۲  فرمان برقی – ایران خودرو صفر ۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای ۱۴۰۲  فرمان برقی – ایران خودرو صفر (کارخانه) ۳۱۸,۱۴۴,۰۰۰
پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P ۱۴۰۲ | ایران خودرو صفر ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P ۱۴۰۲ | ایران خودرو صفر (کارخانه) ۴۲۶,۸۵۳,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P ۱۴۰۲ | ایران خودرو صفر ۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای ۱۴۰۱| فرمان برقی – ایران خودرو صفر ۵۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P ۱۴۰۱ | ایران خودرو صفر ۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای ۱۴۰۱ پانوراما – ایران خودرو صفر ۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰

 

دکمه بازگشت به بالا