واکنش سرمربی و سرعتی‌زن تیم ملی والیبال زنان به پیروزی مقابل ازبکستان

ازبکستان | تیم ملی والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال ایران معتقد است که باید بیشتر روی اشتباهات تیم تمرکز کرد تا ملی پوشان برای جام ملت های آسیا آماده شوند.

به گزارش میجیک، تیم های والیبال ایران و ازبکستان در دومین دوره رقابت های جام چلنجر بانوان آسیا امروز (جمعه 11 تیرماه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری تیم ایران به پایان رسید.

فاطمه رشیدی سرمربی تیم ملی درباره پیروزی مقابل ازبکستان گفت: به هر دو تیم خسته نباشید گفتم. این بازی خوبی برای تیم ایران است زیرا ما به این برد نیاز داریم. فکر می کنم باید بازی های بیشتری انجام دهیم تا بازیکنان ما برای مسابقات بزرگتر آماده شوند.

وی افزود: بازیکنان تیم کارهایی را که من خواسته بودم به خوبی انجام دادند. با توجه به اینکه ازبکستان استقبال خوبی نکرد، از بازیکنان خواستیم که سرویس خوبی داشته باشند. از طرفی خطاها را هم کم می کنیم.

رشیدی به دو دیدار دیگر که ایران برای مشخص شدن رتبه پنجم تا هشتم مسابقات باید انجام دهد اشاره و تصریح کرد: باید دو دیدار بعدی را برای کسب حداقل رتبه پنجم آماده کنیم. بعد از بازگشت به ایران باید بیشتر روی اشتباهات و خطاها تمرکز کنیم تا نتایج بهتری برای قهرمانی آسیا بگیریم.

بیشتر بخوانید:

ازبکستان دشمن دختران والیبال ایران نیست

تیم ملی والیبال بانوان: تیم ایران آینده درخشانی دارد

دوومیدانی تیم ملی والیبال بانوان به جوانان حاضر در این تیم اشاره کرد و گفت: هر تیمی باید جوانان را از جایی شروع کند و امسال شروع تیم ملی ایران است.

سودابه باقرپور دوومیدانی تیم ملی درباره پیروزی ازبکستان گفت: بازی بسیار خوبی داشتیم و با آنالیز خود در شب گذشته 3 بر صفر پیروز شدیم. قرار بود امروز برنده شویم. با وجود اینکه دو باخت بد داشتیم، اما بازی برد و باخت داشته است و من برای کسب مقام پنجم باید در دو مسابقه بعدی پیروز شوم.

وی در خصوص رویارویی احتمالی با استرالیا در مراحل تعیین رتبه پنجم تا هشتم مسابقات گفت: سبک بازی استرالیا شبیه تیم ایران است و می توانیم کار را راحت کنیم.

باقرپور به جوانسازی تیم ملی والیبال بانوان اشاره و تصریح کرد: هر تیمی باید جوانسازی خود را از جایی شروع کند و امسال شروع کار تیم ملی ایران است. بازیکنان جوانی در تیم هستند که آینده درخشانی دارند، به خصوص در لیبرو و پاس. می بینم که تیم ایران در آینده خواهد درخشید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا