مطالب میجیک

آخرین وضعیت تیم ملی والیبال نوجوانان دختر قبل از بازی با استرالیا

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر با اشاره به دیدار با استرالیا در روز قهرمانی آسیا گفت: سبک بازی استرالیا مانند ما است و فکر می کنم زیاد ما را اذیت نکند. امیدوارم بچه ها واقعاً بازی خوبی انجام دهند.

به گزارش میجیک و به نقل از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال دختران ایران روز دوشنبه 16 خرداد از ساعت 6:30 به وقت ایران اولین بازی خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را برگزار می‌کند. ملی پوشان روز یکشنبه 15 خرداد آخرین تمرین خود را برگزار می کنند تا برای رقابت با استرالیا آماده شوند.

میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی درباره آخرین تمرین تیم ملی والیبال و شرایط آن گفت: بدن بازیکنان با شرایط جوی و سالن تمرین سازگارتر می شود. امروز تمرین خوبی انجام دادیم و سعی کردیم به همین ترتیب ادامه دهیم. کم کاری در بازی دوستانه با تایلند زمانی بیشتر نمایان شد. البته نمی توان گفت مشکل این است که سبک بازی آسیای شرقی با ما متفاوت است، اما بازیکنان ما تمرینات خوبی دارند. شب هم برای بازی با استرالیا جلسه آنالیز داشتیم.

او درباره بازی مقابل استرالیا در روز افتتاحیه گفت: «ما به دلیل اطلاعاتی که از سال‌های قبل داریم، چیز زیادی درباره تیم استرالیا نمی‌دانیم، اما سبک بازی آنها مانند ما است. فکر می کنم زیاد ما را اذیت نکردند. امیدوارم بچه ها واقعاً بازی خوبی انجام دهند.

وی افزود: بازیکنان ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند، البته کاپیتان ما هنوز به دلیل مصدومیت به 100 درصد نرسیده است، اما فیزیوتراپیست های تیم به او کمک کردند تا برای بازی مقابل استرالیا آمادگی بیشتری داشته باشد.

شعبانیان در خصوص وضعیت روحی و روانی ملی پوشان قبل از بازی با استرالیا گفت: همه بازیکنان تیم ما بین 16 تا 17 سال سن دارند و 18 سال نداریم به همین دلیل سن آنها کمتر است. شرایط برخی از شرایط مسابقه، سطح بازی، تیم های درگیر و جو مسابقه ممکن است روی عملکرد او تأثیری نداشته باشد، اما فکر می کنم تجربه مسابقات ایتالیا به او کمک می کند تا از نظر ذهنی مدیریت کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا