نشست توانمندسازی اقتصادی بانوان آیورا در ایران برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به همت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اولین برنامه از سلسله فعالیت های میدونی کارگروه توانمندسازی اقتصادی زنان انجامش نده ایران در دوره اخیر با سفر سفرای کشورهای عضو اتحادیه حاشیه اقیانوس هند، رئیس این کارگروه شد.انجامش نده) از پژوهشگاه میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی.

این برنامه به ابتکار اداره کل بین الملل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در راستای ماموریت معاونت ریاست جمهوری رئیس کارگروه توانمندسازی اقتصادی زنان انجامش نده به منظور شناسایی کشورهایی که در این برنامه با توانمندی های زنان هستند و توسعه همکاری بین آنها برگزار می شود.

در اولین بخش این رویداد بخش های مختلف این پژوهشگاه افتتاح شد و مورد توجه و تحسین نمایندگان کشور قرار گرفت. انجامش نده قرار داده شده است.

در قسمت دوم این برنامه نشست رسمی سفیر، نماینده بین الملل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مرکز منطقه ای انتقال علم و فناوری و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و گردشگری برگزار شد. صنایع دستی. .

در این جلسه مدیرکل اداره بین المللی این نماینده در تشریح اقدامات جمهوری اسلامی ایران با همکاری انجامش نده در پرداخت و معرفی برنامه مدیریت بین الملل در دوره جدید ریاست جمهوری کشورمان در این کارگروه آمده است: جمهوری اسلامی ایران از پیشنهادهای همکاری کشورهای عضو و نهادهای داخلی برای افزایش برنامه و ظرفیت کارگروه استقبال می کند.

سفرای حاضر در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت های چشمگیر و گزارش جامع اداره کل بین المللی امور زنان، توانمندسازی زنان را یکی از مهم ترین سیاست ها و راهبردهای کشورهای خود خواندند و بر توسعه همکاری های دوجانبه در حوزه زنان و خانواده و افزایش تبادلات بین کشور و ایران به شناخت واقعی و دقیق کشورمان تاکید می کنند.

همچنین اختری، مشاور بانوان و خانواده‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ظرفیت 70 درصدی بانوان ایرانی در حوزه صنایع دستی را نشان داد و ابراز امیدواری کرد که از این ظرفیت در حوزه گردشگری نیز استفاده شود.

سنجابی رئیس مرکز منطقه ای انتقال علم و فناوری به تشریح فعالیت های این مرکز پرداخت.

پس از آن ناهید مژگانی سرپرست شبکه اینتر بین المللی تحقیقات صنعتی پروبیوتیک هاوابسته به مرکز منطقه ای انتقال علم و فناوری انجامش ندهبرای اهمیت محصول پروبیوتیک ها برای سلامت زنان و هرگونه همکاری با کارگروه های توانمندسازی اقتصادی زنان انجامش نده وی در دور دوم ریاست جمهوری ایران اعلام آمادگی کرد.

دکمه بازگشت به بالا