مطالب میجیک

خبری از پرداخت حواله‌های پاداش بانوان ناشنوا نیست!

با وجود گذشت 40 روز از مراسم تجلیل از بانوان ورزشکار و مدال آور، هنوز خبری از پاداش بانوان ناشنوا که در قالب نامه ای داده شده است، نیست.

به گزارش میجیک، مراسم تجلیل از بانوان ورزشکار و مدال آور برای اولین بار با حضور رئیس جمهور و حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، چهارم آبان در سالن اجلاس سران و در جمع مدال آوران زن در رشته های مختلف ورزشی برگزار شد. . این رشته و همچنین بانوان ناشنوای شرکت کننده در مسابقات جهانی و المپیک موفق به کسب مدال شده اند، افتخار به پایان رسیده است.

در این مراسم پاداش به صورت حواله برای مدال آور در نظر گرفته شده و تا یک هفته دیگر پاداش در نظر گرفته شده از سوی وزارت ورزش و جوانان به حساب فدراسیون واریز می شود تا ورزشکاران. می توانند برای دریافت حواله با فدراسیون های مربوطه خود تماس بگیرند

با وجود اینکه نزدیک به 40 روز از برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران بانوان می گذرد، اما هنوز از حواله های رزرو شده خبری نیست و همین موضوع اعتراض ورزشکاران زن به فدراسیون های مربوطه را در خصوص وحشیگری این ورزشکاران در پی داشته است. ورزش. افسر برای پرداخت هزینه حمل و نقل

مهران تیشه گران، رئیس فدراسیون ناشنوایان در این باره به میجیک گفت: قرار بود پول حواله در مدت کوتاهی پس از پایان مراسم به حساب فدراسیون واریز شود، اما متاسفانه با گذشت بیش از یک ماه از مراسم، هنوز خبری نیست. از حواله های نقدی و ورزشکاران ناشنوا همچنان منتظر دریافت پاداش هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا