نشان «داوطلب ارشد» هلال احمر به خانواده شهید الداغی اهدا شد

خانواده | هلال احمر

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: به پاس قدردانی از اقدامات شجاعانه شهید حمیدرضا الداغی، نشان «داوطلب ارشد» هلال احمر جمهوری اسلامی به خانواده شهید «شهید الداغی» اعطا شد. ذیق».

به گزارش میجیک، وحید سلیمی روز جمعه همزمان با یکشنبه هلال احمر در دیدار با خانواده شهید سرافراز حمیدرضا الداغی افزود: این شهید بزرگوار برای پاسداری از ناموس و دفاع از آن داوطلبانه خون خود را اهدا کرد. از هموطنانش

وی گفت: به پاس قدردانی از مجاهدت و خدمات این شهید، لوح تقدیری به مادر و بالاترین نشان داوطلبی هلال احمر به نمایندگی از این شهید به دخترش اهدا شد.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: به افرادی که در طول سال به کارهای داوطلبانه و بشردوستانه می پردازند نشان ارشد داوطلبی هلال احمر جمهوری اسلامی اعطا می شود.

شهید حمیدرضا الداغی شامگاه هشتم اردیبهشت ماه جاری هنگامی که 2 نفر از اراذل و اوباش 2 دختر را در یکی از خیابان های سبزوار مورد آزار و اذیت قرار دادند و قصد داشتند یکی از آنها را بگیرند، به دفاع از وی برخاست و در درگیری با … اراذل و اوباش از ناحیه قفسه سینه کشته شد، از پشت ضربه چاقو خورد و کشته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، شهید الداقی متولد 1356 در سبزوار و دارای مدرک لیسانس معماری است که در زمینه طراحی و نقشه کشی ساختمان فعالیت می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا