مطالب عمومی

افزایش ۳۰ درصدی توان هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۲

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از افزایش 30 درصدی توان هلال احمر در طرح نوروزی 1402 خبر داد.

به گزارش میجیک، صادق محمودی در جلسه آموزش طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر خدمات و ارگان های امدادی که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، اظهار کرد: بیشترین تصادفات رانندگی ما ناشی از خطای انسانی است و متاسفانه ایران جزو رتبه های برتر است. 30. کشور در یک تصادف جاده ای

وی با بیان اینکه امسال سازمان امداد و نجات هلال احمر همراه با سایر نهادهای امدادی و نیروی انتظامی در طرح نوروزی فعال خواهد بود، گفت: در این راستا هزار و 470 پایگاه دائمی و موقت و 700 کمپ برای اطلاع رسانی به مردم ایجاد شده است. . .

محمودی با بیان اینکه 50 هزار نیروی جوان و داوطلب هلال احمر در ابتدای شهر به ویژه 30 کیلومتری شهرها مستقر هستند، از افزایش 30 درصدی توان هلال احمر در طرح نوروزی 1402 خبر داد و گفت: صرفه جویی کنید. این سازمان همچنین تمامی تجهیزات را فراهم کرده و امکانات را به روز کرده و سعی می کند در کمترین زمان ممکن به محل وقوع حوادث و سوانح برسد.

وی افزود: البته امدادرسانی در حوادث جزو وظایف سازمان امداد و نجات است و امدادگران ما در حوادث دیگری از جمله جوی، بلایای طبیعی و… بوده اند و در ایام نوروز در آماده باش هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا