نجمه خدمتی در تفنگ سه وضعیت فینالیست شد/الهه احمدی سی‌ویکم

تفنگ | نجمه خدمتی

نجمه خمتی به فینال مسابقات سه گانه بانوان قهرمانی آسیا در اندونزی راه یافت.

به گزارش میجیک، در ششمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا، تیراندازان ایران در تفنگ سه حالته بانوان شرکت کردند که در پایان نجمه خمیتی به فینال راه یافتند.

نجمه خمیتی با رکورد 587.26 در رده پنجم ایستاد و راهی فینال شد.

در این ماده فاطمه کرم زاده با رکورد 577.26 در رده 27 و الهه احمدی با رکورد 576.21 در رده 31 قرار گرفتند و از جواز حضور در فینال این ماده بازماندند.

47 تیرانداز در این رویداد شرکت کردند. فینال این رویداد تا ساعتی دیگر آغاز می شود.

مقام پنجم تیم تفنگ بانوان:

تیم تفنگ سه گانه ترکیبی بانوان متشکل از نجما خامتی، الهها احمدی و فاطمه کرم زاده با رکورد 1740.73 در جایگاه پنجم قرار گرفت. در این بخش 8 تیم به رقابت می پردازند.

تیم ملی تیراندازی ایران در المپیک آسیایی 13 نماینده دارد که تیم ملی تپانچه بادی مدال نقره، تیم میکس تفنگ بادی و تیم ملی تفنگ بادی بانوان مدال برنز را کسب کردند. سجاد پورحسینی در فینال تپانچه بادی مردان چهارم شد و از راهیابی به المپیک بازماند. فاطمه امینی با کسب مقام ششم در رشته تفنگ بادی سهمیه المپیک خود را کسب کرد.

مسابقات قهرمانی آسیا از 18 آذرماه در جاکارتای اندونزی آغاز شد و تا 28 آذرماه ادامه داشت و فینال مسابقات آسیایی کسب سهمیه المپیک پاریس در بخش تفنگ و تپانچه بود. در مسابقه در هر رشته دو سهمیه تقسیم می شود.

تیراندازان ایرانی تاکنون سه سهمیه المپیک پاریس را کسب کرده اند. هانیه رستمیان در ماده تپانچه 25 متر و شارمینا چهلمیرانی و فاطمه امینی در ماده تفنگ 10 متر به المپیک پاریس راه یافتند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا