مدیران استقلال همه منابع را خرج و بدهی‌های کلان ایجاد کردند

رئیس سازمان خصوصی سازی در پاسخ به سوالات حاضران در خصوص وضعیت باشگاه استقلال، تفاوت استقلال و پرسپولیس را در این است که مدیران استقلال تمام منابع خود را خرج کردند و بدهی های کلانی را متحمل شدند.

به گزارش میجیک، حسین قربان زاده در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در پاسخ به سوالات بینندگان درباره باشگاه استقلال نوشت:

“من همیشه صریح صحبت می کنم. یک سال و نیم تمام تلاش برای استقلال و پرسپولیس، موفقیت و انضباط مالی است. چرا باید جلوی راه را بگیرم؟ در تاریخ این دو باشگاه وقتی مدلی مثل 1401 وجود دارد. وقتی هر باشگاهی بیش از 500 داشته باشد، میلیاردها تومان منابع به دست آورده است؟!این پول از کجا آمده که جلوی من را بگیرد؟آیا کسی چیزی نوشته که خود را تبرئه کند،باید باور کنید؟افراد کوچک دیگران را نابود می کنند تا بزرگ شوند، راه حل این است که یک کار بزرگ انجام دهید و از مرد کوچک عقب نمانید!

رفتار سازمان خصوصی شده برای هر دو باشگاه یکسان است اما دلیل متفاوت بودن سرنوشت دو باشگاه این است که اولاً مدیران استقلال تمام منابع خود را خرج کردند و بدهی های کلانی ایجاد کردند. مثلاً فصل گذشته با 200 میلیون بازیکن 7 میلیارد، با 2 میلیارد بازیکن 22 میلیارد و … بستند، اما پرسپولیس این کار را نکرد و الان بیش از 200 میلیارد از همین منبع دریافت کرده است. همین بورس با استقلال دریافت کرد. تومان در حساب موجود است (که البته ضمانت وام بانک شهر است).

دوم اینکه پرسپولیس بیشترین درآمد را دارد و حدود 150 میلیارد تومان از اسپانسرها درآمد دارد و … اما سرمربی استقلال در یک فصل نمی تواند از اسپانسرها پول بگیرد. بله، سازمان برای حفظ حقوق هواداران به همان دلایلی که اتهامات ویژه ای که باعث حذف آنها از آسیا شد و در عین حال سوء استفاده از مدیرعامل شکایت کرد. همچنین با پیگیری و تضمین سازمان برای هر باشگاه، دو میلیون و 500 هزار دلار وام از بانک شهر برای پرداخت بدهی ارزی در نظر گرفته شد. سه بار در تلویزیون، مدیرعامل چک شخصی را به عنوان درخواست ذکر کرد و آن را نشان داد و در نهایت نام من را برد. من هم جواب دادم و ثابت کردم که این دو بار پاس شده! از طرفی مدیران پرسپولیس منابعی را در بورس خرج نکردند اما استقلالی ها خرج کردند. اگر سکوت می کردم و شکایت نمی کردم، انتقام می خواستی».

سرمربی استقلال تمام امکاناتش را خرج کرد و بدهی سنگینی داشت

سرمربی استقلال تمام امکاناتش را خرج کرد و بدهی سنگینی داشت

سرمربی استقلال تمام امکاناتش را خرج کرد و بدهی سنگینی داشت

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا