مطالب عمومی

آقای نکونام! آرامش استقلال در وقار و مسالمت جویی شماست

آفتاب نیوز :

جدال مدیریت جواد نکونام و باشگاه استقلال با مصاحبه جدید سرمربی تیم اصلی وارد فاز جدیدی شد. عملکرد تیم استقلال در هفته های گذشته که هواداران این تیم منتظر نتیجه و رسیدن به هدف بودند، حالا کنار گذاشته شده است.

نکونام چندی پیش مدعی شد که غیبتش در کنفرانس های قبل و بعد از بازی به دستور مدیریت بوده و سکوت او در این مدت به سوء استفاده مدیریتی مرتبط بوده و تصمیم گرفت در هفته پایانی به سکوت خود ادامه ندهد. و از غیبت در کنفرانس خودداری کنید. .

متاسفانه این اتفاق برای یک فصل موفق بین مدیریت باشگاه و کادرفنی استقلال تکرار شده و باعث اختلاف و درگیری و حواشی گسترده شده است که بزرگترین دلیل عدم نتیجه تیمی در ماه است. دهه مشکلاتی که نه تنها به باشگاه استقلال و تیم مربوط می شود، بلکه چون بیشتر نگاه ها به این باشگاه پرطرفدار است، خواه ناخواه مشکلات ریز و درشت با وضوح بیشتری منعکس می شود.

حرف آخر این است که جواد نکونام می خواهد در اولین فصل حضورش در استقلال با این تیم بزرگ به افتخار بزرگی یعنی قهرمانی در لیگ برتر دست یابد و به خوبی می داند که برای رسیدن به این هدف بزرگ باید آرامش کافی داشته باشد. ، آرامشی که اولین چیزی است که می تواند به تیم و بازیکنان تحت هدایت او منتقل شود. نکونام با وجود اینکه انتظاراتی از مدیریت دارد که در حال حاضر قادر به برآورده کردن آنها نیست، باید شروع به یافتن آرامش در درون خود کند.

دکمه بازگشت به بالا