لزوم بهره‌گیری از گنجینه فرهنگ‌ محلی و دورهمی‌های خانوادگی در راستای توسعه کشور

محلی

میجیک/ سمنان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر لزوم استفاده از گنجینه های فرهنگی بومی و اجتماعات خانوادگی برای ارتقای فرهنگ عمومی و توسعه کشور تاکید کرد.

احمد ریواده نماینده سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در شامگاه ششم دی ماه 1402 در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، بهداشت، بانوان و خانواده استان در محل یادگار امام (RA). ) فرمانداری، تصریح کرد: بهره گیری از سرمایه، ظرفیت و گنجینه های فرهنگی محلی و نشست های دوره ای و خانوادگی در قالب سنت های بومی و میراث فرهنگی ماندگار باید به بهترین نحو برای پیشرفت بهتر در دستور کار قرار گیرد. از نظر فرهنگی و سایر امور و توسعه استان.

وی ادامه داد: سند امنیت غذایی و تغذیه در کشور سندی سند بسیار مهمی است که یکی از مهمترین برنامه ها ارتقای کیفیت و سلامت نان است و اجرای این قسمت از برنامه در سطح استان نیازمند است. هماهنگی، همکاری و تعامل بیشتر نهادهای متولی این امر

وی افزود: در خصوص آنفولانزای فوق حاد پرندگان و تب برفکی تمامی اقدامات در زمینه پیش بینی و پیشگیری از ابتلا و شیوع آن به صورت جدی و در سطح استان برنامه ریزی شده است.

ریواده خاطرنشان کرد: تفاهم نامه های متعددی در سطح ملی در قالب سیاست های کارگروه اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، زنان و خانواده و در راستای تامین مالی برنامه انجام شده است که باید به صورت استانی استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در خصوص پروژه شهریاران قووی باید با بهره گیری از سامانه پیشنهادات دستگاه های اجرایی در سطح استان و همچنین ایده های مردمی به بهترین نحو ورود کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا