قراردادم ۶۰ میلیون است نه ۴۰۰ میلیون/ بازیکنان اعتصاب کردند و یک هفته تمرین نیامدند

بازیکنان

کیان نیشابور سرمربی تیم فوتبال بانوان به اظهارات بازیکنان این تیم درباره شرایط فصل پاسخ داد.

به گزارش میجیک، چند بازیکن تیم فوتبال بانوان کیان نیشابور در گفت وگو با میجیک. موضوع این را بیان کرد که بیانگر شرایط نامناسب فصل و عدم دریافت کامل مواد است اما مدیرعامل این باشگاه در گفت وگو با میجیک ضمن رد اظهارات بسیاری از بازیکنان گفت که در مورد مشکلاتی صحبت شده است. آنها دروغ می گویند. سهیلا جعفری سرمربی این تیم به این موضوع واکنش نشان داد و آن را غیرواقعی خواند.

جعفری در گفت وگو با میجیک، به ادعای قرارداد 400 میلیونی پاسخ داد و اظهار کرد: قرارداد من 400 میلیون تومان نیست، حتی اگر این مبلغ هم باشد مشکلی ایجاد نمی کند زیرا باشگاه می تواند با مربی خود قرارداد ببندد. . هر مقدار. با همه اینها قرارداد من 60 میلیون است.

وی در پاسخ به اظهارات برخی از بازیکنان تیم مبنی بر اینکه شایستگی مربیگری فوتسال را دارد نه فوتبال، گفت: خنده دار است زیرا شرایط فوتبال را دارم و قهرمانی های مختلفی را با نوجوانان و لیگ های یک کشور کسب کرده ام. من مربی ضعیفی نیستم و در همه سطوح فوتبال مربیگری کرده ام. دو سال پیش با همین تیم قهرمان لیگ یک کشور شدیم و به لیگ برتر صعود کردیم. در المپیک نوجوانان مربیگری تیم خراسان رضوی را برعهده گرفتم و به مقام سوم کشوری رسیدم. من در سطح استان مربیگری زیادی دارم.

جعفری باز هم گفت: غذای دوستان هیچ وقت قطع نمی شود اما باشگاه مدتی است که دچار مشکل شده است. اما برای بچه ها اسکان و غذا می دهند و مشکلی از این نظر وجود ندارد. از این که چنین مصاحبه ای انجام داد تعجب کردم و برایم یک جورهایی خنده دار بود.

صحبت از شایعه جدایی بازیکن اصلی تیم و عقد قرارداد با یک خردسال: این دوستان دو ضربه می زنند; اولین باری که باشگاه با او صحبت کرد و او به تمرین بازگشت. باز هم پرداخت قراردادها به تعویق افتاد و مدتی اعتصاب کردند. یک هفته در تمرینات شرکت نکردم.

جعفری در توضیح این قرارداد اگر بازیکنی حتی یک دقیقه هم سر تمرین نیاید جریمه می شود اما برخی از بازیکنان ما یک هفته به تمرین نمی آیند، تصریح کرد: در این شرایط و با توجه به سهمیه ما. در حال حاضر، چند بازیکن جوان را انتخاب کردیم. پس اگر حملات این دوستان ادامه پیدا کند و به بازی نیایند، باشگاه مسابقه برگزار می کند. شنبه تمرین را شروع کردیم و او نیامد اما پنجشنبه آمد و بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان کیان نیشابور در پایان گفت: متاسفانه ما خانم ها به خودمان توهین می کنیم. یک مرد پیدا شد و اسپانسر شد، اما رفتار او مانع از حمایت از زنان شد. من طرفدار زنان هستم و می دانم که به ما حق نمی دهند، اما گاهی اوقات خودمان مقصریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا