صدور کارت بانکی و افتتاح حساب غیرحضوری در سامانه بام ملی ایران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران | افتتاح حساب

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بام با هدف تبدیل ابزارهای بانکی و ایجاد تجربه کاربری جذاب تر برای مشتریان، یکی از تجربیات موفق بانکداری دیجیتال است که به کاربران فرصت های مختلف و متفاوتی ارائه می کند. تسهیلات بانکی کامل از چه کسی می تواند بهره مند شود خواهش كردن طراحی فناوری پلتفرم PWA (یک برنامه وب پیشرو که از نسخه وب سایت به عنوان برنامه در صفحه موبایل استفاده می کند و مخاطب را مجبور به نصب برنامه نمی کند). کمترینهوش مصنوعی بیشتر. بازیگونهسازی (استفاده از مکانیک بازی برای تغییر رفتار تجاری خارج از فضای بازی) و … اشاره کرد.

در این سامانه کاربران امکان دریافت «کارت بانکی مجازی» با امکان تعریف کد پویا دوم و کد ثابت را دارند و با درخواست غیرحضوری و بدون مراجعه به شعبه، تراکنش های مورد نظر خود را انجام دهند.

همچنین می توانید یک حساب ارزی آفلاین در سیستم بانکداری دیجیتال برای متقاضیان برای دریافت ارز برای نیازهای ضروری باز کنید.

ثبت نام با احراز هویت هوشمند یکی دیگر از گزینه های پیشرفته است سیستم سقف با اسکن امضا، اسکن اسناد و غیره برای کاربران فعال می شود و بنابراین مشتریان دیگر برای انجام عملیات بانکی نیازی به احراز هویت فیزیکی ندارند.

دکمه بازگشت به بالا