شرایط برای بانوان والیبالیست خوب نیست/ روند رو به جلویی داریم

بانوان | والیبالیست

میجیک/اصفهان کاپیتان تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان گفت: وقتی لیگ پویا نداریم و به دلیل صرفه جویی و بودجه باشگاه نمی توانیم بازیکنان خارجی به تیم اضافه کنیم، برنامه ریزی پیش نمی رود و بازیکن و مربی داده نمی شود. فرصت ها. در نتیجه شرایط برای بانوان والیبالیست خوب نیست.

فرزانه زارعی در گفت وگو با میجیک، با اشاره به اینکه امسال اکثر تیم ها دیر تیم می شوند و در نیم فصل شاهد بازی های خوبی نیستیم و هماهنگی لازم را با توزیع نداریم، اظهار کرد: در سال جاری اکثر تیم ها دیر تیم می شوند. بازیکنان تیم های دیگر تیم ما بازیکنان مستعدی دارد که می توانند در آینده یکی از بهترین ها باشند و به تیم ملی کمک کنند. عملکرد تیم ما از ابتدای فصل به شدت بهبود یافته و اکنون رو به جلو است.

بعدی: هر سال رتبه های اول تا سوم مشخص است اما امسال به غیر از تیم سایپا که در یک گروه دیگر قرار می گیرد، شرایط تیم به همین منوال است و رقابت ها نزدیک است.

کاپیتان ذوبها با بیان اینکه هر چه حامیان مالی بیشتر باشد، کیفیت لیگ و سطح لیگ بالاتر می تواند به تیم ملی کمک کند، افزود: اگر هر سال اسپانسر نباشد باعث بی کیفیتی لیگ می شود. ما اردوهای برون مرزی نداریم که بازیکنان در آن تجربه داشته باشند، پیشرفت می کنیم و تیم نمی تواند کار زیادی انجام دهد، وقتی لیگ پویا نداریم و نمی توانیم با توجه به اقتصاد و بودجه باشگاه بازیکنان خارجی را به تیم اضافه کنیم. و برنامه ریزی پیشرفته نیست و به بازیکنان و مربیان فرصت داده نمی شود، وضعیت برای بانوان خوب نیست.

زارعی با بیان اینکه به آینده زندگی ورزشی ام فکر می کنم اما همچنان می خواهم بازیکن شوم، تاکید کرد: از 15 سالگی در ذوب آهن بودم و مثل خانواده است و شکی نیست. در مورد آن. شرایط ذوب آهن برای من خوب بوده چون شماره 17 تاثیری ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا