مطالب میجیک

والیبالیست‌های نشسته بانوان به دنبال مطرح شدن در جهان

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران با اشاره به حضور بانوان در مسابقات قهرمانی جهان که آبان ماه در بوسنی و هرزگوین برگزار می شود، گفت: تلاش بر این است که عامدانه و پرقدرت در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنیم و جایگاه را بالا ببریم. از زنان.”

مریم ایرانمنش در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: مسابقات جهانی والیبال نشسته آبان ماه به میزبانی بوسنی و هرزگوین در مردان و زنان برگزار می شود.

وی افزود: بعد از بازی های پاراآسیایی جاکارتا که تیم نایب قهرمان شد به سراغ جوانان رفتیم تا تیم خوبی را برای بازی های پاراآسیایی چین آماده کنیم که متاسفانه به تعویق افتاد. حالا می خواهیم تیم خوب و قدرتمندی را برای جام جهانی آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان با اشاره به اینکه از سال 92 تاکنون هیچ استعدادی در این تیم شناسایی نشده است، گفت: با وجود اینکه نیمی از بانوان والیبالیست نشسته هنوز جوان هستند اما برای حمایت و شناسایی بازیکنان جوان نیاز به اجرا داریم. پروژه های جستجو. استعداد.” از سال 1992 متوقف شده است.

ایرانمنش خاطرنشان می کند: اکنون بازیکنان بیشتر از گذشته فنی و هدفمند بازی می کنند و نگاه حرفه ای به والیبال دارند و این باعث می شود والیبالیست ها تمرینات حرفه ای را دنبال کنند و انگیزه زیادی برای حضور در آسیا و جهان داشته باشند.

وی گفت: در جام جهانی قبلی هلند نهم بودیم اما در این فصل با ظاهر حرفه ای بازیکنان در تلاش هستیم تا برای پارالمپیک 2024 پاریس سهمیه بگیریم و سپس جایگاه خود را در دنیا ارتقا دهیم. “

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در پایان نهمین اردوی آماده سازی بانوان که از 15 خرداد ماه در شهرستان محلات آغاز می شود، گفت: 8 مرحله تمرینی برای والیبال نشسته بانوان و 4 اردوی دیگر تا اعزام را پشت سر گذاشتیم. قهرمانی جهان.” قرار است 12 ورزشکار اعزامی به مسابقات جهانی مشخص شوند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا