سرمربی کشتی زنان پس از استعفا: فدراسیون کشتی مثل سراب است!

سراب | فدراسیون

آنا براتی پس از کناره گیری از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی بانوان گفت: از ما حمایت مالی نمی شود و هر چه به وزارت ورزش می گوییم فایده ای ندارد.

به گزارش میجیک، دیدار انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بانوان برگزار شد تا تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده شود اما آنا براتی سرمربی تیم ملی با انتقاد از این شرایط از سمت خود استعفا داد. بانوان در این رشته و استعفای خود را به فدراسیون کشتی تقدیم کردند.

براتی در گفت وگو با میجیک دلیل استعفای خود را فاش کرد و گفت: حتما فلانی کاری کرده است. این درست نیست که همیشه راضی باشی و بگوییم برایت کافی است. ما به عنوان یک تیم زمان، کار و زندگی می گذرانیم و برای زندگی به پول نیاز داریم. ترجیح می دهم از سرمربیگری تیم استعفا بدهم، شاید صدای ما به گوش برسد و وزارت ورزش و جوانان کاری برای کشتی بانوان انجام دهد.

وی با بیان اینکه از ما حمایت مالی نمی شود و هر چه وزارت ورزش بگوید فایده ای ندارد، ادامه داد: در رده بانوان چند تیم هستند که اولین قهرمان مسابقات آسیایی و جهانی باشند؟ فکر می کنم اگر 10 سال دیگر روی کار بیایم هیچ اتفاقی نمی افتد.

براتی به عدم حمایت مریم کاظمی پور معاون ورزش بانوان از کشتی بانوان اشاره کرد و گفت: زمانی که خانم او تعجب کرد و قول حمایت داد اما حالا یک سال گذشته و هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی در خصوص درخواست حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برای حمایت از کشتی گیران زن گفت: قبل از مسابقات جهانی نامه ای به آقای سجادی نوشتیم به این امید که اتفاقی بیفتد اما هیچ توجهی نکرد. آیا همه رشته های دیگری که پاداش دریافت می کنند، در المپیک پاداش نمی گیرند؟ در آخرین مراسم با حضور رئیس جمهور که به ورزشکاران جوایز اهدا شد، کسی دعوت نشد و گفتند که شامل نمی شوند.

براتی با بیان اینکه عدم توجه به رشته کشتی در زمانی که مسابقات آن به صورت رسمی و زیر نظر فدراسیون جهانی کشتی برگزار شد، ادامه داد: آنچه می گویند دلیل است و صدای ما راه به جایی نمی برد. فدراسیون حمایتی نمی کند و توجه به حوزه بانوان به برگزاری اردوها و اعزام آنها محدود می شود.

وی در خصوص بی انگیزگی بانوان کشتی گیر به دلیل کم توجهی مسئولان گفت: فدراسیون کشتی از دور مثل سراب است و کاری برای بانوان انجام نمی دهد. کشتی‌گیران دختر بزرگ‌تر واقعاً بی‌انگیزه هستند، زیرا می‌دانند حتی اگر موقعیتی هم کسب کنند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا