ساری میزبان مسابقات بدمینتون انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور شد

بدمینتون | ساری

میجیک/مازندران رئیس اداره ورزش و جوانان کوتا ساری از برگزاری مسابقات بدمینتون قهرمانی بانوان کشور انتخابی تیم ملی در تاریخ 31 تا 24 آذرماه جاری توسط مرکز مازندران خبر داد.

عباد دلیری در گفت و گو با خبرنگار میجیک، عصر شنبه 27 آذرماه مسابقات بدمینتون نوجوانان دختر، قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی در رده های سنی زیر 13 و 15 سال با حضور بیش از 200 ورزشکار در ساری برگزار می شود. .

وی افزود: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت کنگره 10 هزار و 400 شهید استان مازندران با محوریت یاد و خاطره «شهید طاهره هاشمی» تنها شهید حماسی زن دهه 60 آمل برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوتا ساری با بیان اینکه مازندران با سهمیه 14 نفر در این مسابقات نماینده دارد، گفت: دو بدمینتون باز سارویی به نام های “عیسا رحیمی و ماهیسا عرب” به همراه سایر مازندرانی ها به مصاف حریف می روند. ورزشکاران

دلیری ادامه داد: این مسابقات در دو نوبت صبح و عصر در ساری و اختتامیه این مسابقات روز جمعه 3 آذرماه در مجموعه فرهنگی ورزشی رسول الله (ص) برگزار شد. دانشگاه علوم پزشکی با حضور مسئولین و اهداء جوایز به بازیکنان و تیم های برتر.

وی هشدار داد که نفرات برتر این مسابقات به اردوی آماده سازی تیم ملی بدمینتون بانوان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان دعوت خواهند شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا