دشمن نگاه سیاسی به مسئله بی‌حجابی دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی در خصوص مسئله حجاب، شرعی و حرام سیاسی، بی حجابی را از یک سو تشریح و تاکید می کند. ورود به این عرصه با برنامه ها و برنامه های مسئولین و پرهیز از فعالیت ها از سوی دیگر به صورت تصادفی و بدون برنامه بیان کردند: رهبر انقلاب نکات مختلفی در مورد حجاب، سبک زندگی، نحوه برخورد با امر به معروف و نهی از منکر نوشته اند. . و نهی از منکر در زمانهای مختلف. اگر کسی می خواهد یک کار کامل، با بصیرت، با دانش و تجهیزات و زیرساخت های مربوطه برای رسیدن به اهداف و نتیجه انجام دهد، باید مجموعه و منظومه بیانات حضرت آقا را با هم ببیند.

وی افزود: اگر فردی در سخنان رهبری آتش خودسرانه می بیند از سوی دیگر باید یک کار برنامه ریزی شده و منظم را نیز در سخنان خود ببیند و این به معنای برنامه ریزی نبودن آتش خودسرانه است. در واقع آتش از اراده است، برنامه دارد و عمل می کند مطابق با پس بدون اینکه منتظر اقدام دیگران باشیم، اما در عین حال این برنامه باید منسجم بوده و با سیاست های کلان نظام و برنامه های دولت در تضاد نباشد و مکمل آن باشد. علاوه بر این، عمل مردمی و بدون مخالفت با دیگران و افکار عمومی علیه نظام و ایجاد دوقطبی در جامعه، خلاف میل است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه بیانات جدید رهبر انقلاب اسلامی مکمل بحث قبلی است و همه اینها را باید با هم دید، خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند افرادی که با حجاب هستند ما هم هستیم. دختر و از دین جدا نشده است، حجاب را امری دینی و سیاسی می دانستند. در واقع دشمن به موضوع حجاب نگاه سیاسی دارد و به دنبال بهره برداری سیاسی خاص است، بنابراین باید در امر به معروف به این نکات توجه کرد و از منکر و مقابله نهی کرد.

خزعلی درباره ضرورت جهاد برای تبیین نقش دشمن در بی حجابی و کلیدواژه «تابوی سیاسی» گفت: این موضوع در مورد حجاب مطرح شده است، در غیر این صورت این کلیدواژه در مورد مسائل دیگری اطلاق می شود که دشمن است. برنامه ریزی و برنامه ریزی علیه نظام است. .

وی ادامه داد: هر حرکت و اقدامی که بخواهد نظام را از بین ببرد، یک تابو سیاسی است، اما اکنون دشمن روی بحث حجاب متمرکز شده و سعی می کند از این موضوع به عنوان حربه ای علیه نظام، رهبر معظم انقلاب نیز استفاده کند. تاکید بیشتر بر این موضوع

دکمه بازگشت به بالا