مطالب میجیک

حجاب فارغ از مسئله دین، یک ضرورت عقلانی و انسانی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علیرضا پناهیان ، حجت الاسلام والمسلمین هستند.

وی افزود: از همه دختران انقلابی می خواهم که در صحنه حاضر شوند و از حجاب عقلایی دفاع کنند. من از دختران می خواهم که قبل از اینکه مسئله ای مذهبی تلقی شوند ، حجاب را به عنوان یک ضرورت منطقی ترویج کنند.

وی تصریح می کند: “حجاب قبل از دین برای ما واجب است ، زیرا نوعی نجابت است و قبل از آنکه مربوط به دین باشد ، یک مشکل انسانی است.” حال باید حجاب نیازهای جامعه و اجتماعی را تکمیل کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان گفت: “ممکن است برخی بگویند حجاب کار سختی بود ، اما حجابی که انسان به زنان احتیاج دارد ، مانند نقاب ، در عین حال برای هر یک از آنها دشوار است و در عین حال حجاب یک ضرورت محسوب می شود.”

وی اظهار داشت: حتی اگر دین و قانون تصمیمی برای حجاب ندهد ، اما بایستد در برابر دشمن بایستد و از سلامتی مردم محافظت کند. امروزه دشمنان ما می خواهند حجاب را فقط به عنوان یک مسئله ایدئولوژیک بپوشند و مرزهای فرهنگی ما را تهدید کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مناسک ادامه می دهد: “ما باید از عدم کار مسئولان ، مؤسسات فرهنگی و رسانه های ملی بخاطر ترویج حجاب ، از عذرخواهی مردم استفاده کنیم.

وی تشریح می کند: اگر بعضی از افراد حجاب ندارند ، باید هیچ خاطره ای از مردم نباشد ، زیرا دلیل این امر باید عدم کار و جامعه ما باشد. اگر نقص برطرف شود ، باید بسته شوند حداقل او عضو جامعه خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا