مطالب میجیک

استفاده از ظرفیت زنان باید بدون نگاه سیاسی و جناحی باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سید ابراهیم رئیسی ، سیزدهمین نامزد انتخابات ریاست جمهوری ، عصر امروز (دوشنبه) در همایش دختران در ولادت حضرت معصومه (س) ضمن تبریک روز زن به کل جامعه ، گفت. : حضور دختران در جامعه یک نعمت است. من در این جلسه فرصت گزارش دادن درباره همه نظرات و نظرات شما را نداشتم ، اما آنچه من می دانم و مطمئناً این است که نیمی از جامعه زنان را شامل می شود.

وی گفت: “آنچه به دلیل انقلاب اسلامی ایجاد شد با شرایط قبل از انقلاب بسیار متفاوت بود ، اما نحوه تأمین زنان در جامعه بود تا آنها بتوانند عدالت را در جامعه پیش ببرند و اجرا كنند و اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی ایجاد كنند. الگوی زنان. “

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: فاطمه معصومه مظهر ایمان ، ایثار ، نجابت و دفاع از امامت و فرهنگ سازی و توسعه جامعه است. در زندگی فاطمه معصومه ، علم ، مهربانی و عشق شلوغ بود. امروز ، وظیفه دولت است که راه را برای میلیون ها دختری که آماده پیشرفت خود هستند ، هموار کند.

رئیسی گفت: “هم در حرم مطهر رضوی و هم در مجتمع اجتماعی آستان قدس ، من بزرگترین مجموعه را برای زنان و دختران با عنوان خاتون فراهم می کنم و این مجموعه بسیاری از ابتکارات و کارهای بزرگ است.” امروز ما بدون ذکر نقش زنان و وجود زنان ناقص ، در مورد فرهنگ و اقتصاد صحبت می کنیم.

وی افزود: باید ظرفیت زنان و دختران بدون دیدگاه های سیاسی و حزبی در نظر گرفته شود. دیدگاه های سیاسی و حزبی زنان کوتاه مدت است ، در حالی که زنان می توانند تحول آفرین باشند. نقش تولیدی زنان در شمال و جنوب کشور و زنان عشایر در تولید و آباد می تواند جدول جامعه باشد. ما باید نقش تولید کنندگان زن را مهم و تعیین کننده بدانیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تشکر از بانوان ورزشکاری که به من مدال دادند ، خاطرنشان کرد: امروز عنوان قهرمانی بانوان جهان باورنکردنی است. من مدالی را که دریافت کردم به موزه آستان قدس اهدا می کنم. تا به امروز جایزه I را دریافت نکرده ام دریافت کرده اند. تامپا

رئیسی می گوید: چرا ظرفیت فقط در اختیار مردان است؟ ظرفیت باید به زنان و دختران داده شود. به نقش دختران و زنان در علم و فناوری امروز نگاه کنید. من بارها و بارها گفته ام كه ​​زنانی كه حتی زحمت خانه هم ندارند می توانند از ابتكار تولید محتوا توسط اینترنت و فضای مجازی بهره مند شوند و این حتی بیشتر از محتوای شخص دیگری در كشور است.

وی افزود: معلمانی که محتوا تولید می کنند باید سود کسب کنند. دانشمندان زن ما در برنامه نویسی گام های بلندی برداشته اند و می توانند بسیار تأثیرگذار باشند. زنان می توانند در چندین اتاق کار کنند. زنان استعدادهای بسیاری دارند که می تواند به نفع جامعه باشد. زنان حق برخورداری از کلیه حقوق را دارند و این حق توسط زنان به زنان اعطا می شود ، دولت نباید حقوق خدادادی خود را از دست بدهد و اجازه دهد استعدادها در زمینه های اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی شکوفا شوند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری برای نقش زنان در سیستم سلامت گفت: همه مردم ایران باید از نقش زنان تبعیت کنند. به گفته مقام معظم رهبری ، کادر پزشکی به طور کلی و زنان به طور خاص بسیار روشن هستند.

سرانجام رئیسی گفت: “اگر صدای مردم متعلق به خادمان باشد ، دولت مردم با توجه به جایگاه زنان در جامعه و حقوقی كه زنان دارند ، جایگاه اصلی را برای زنان در اختیار خواهند داشت.” طبق قوانین مربوطه و غیره توسط دین. “ما می خواهیم به شما اشاره کنیم که آنچه را که او می گوید ، ببینید. انشالله ما قادر خواهیم بود وظایف خود را در قبال بخش مهمی از جامعه ، یعنی زنان و دختران ، انجام دهیم.

دکمه بازگشت به بالا