«جیمز کامرون» تراژدی «تایتان» را فیلم می‌کند؟

فیلم

آفتاب نیوز:

به گزارش هالیوود ریپورتر، روزنامه سان ابتدا از یک منبع ناشناس گزارش داد که جیمز کامرون، کارگردان برنده اسکار، در حال مذاکره با پخش کننده های بزرگ برای ساخت فیلم یا سریالی درباره آخرین سفر کشتی بدبخت تایتانیک است. پنج نفر کشته شدند.

کامرون در توییتر خود نوشت: “من معمولاً به شایعات توهین آمیز در رسانه ها پاسخ نمی دهم، اما اکنون مجبور هستم. من در حال مذاکره برای ساخت فیلم تایتان نیستم و نخواهم بود.”

گزارش سان به نقل از یک منبع گفت: “تایتانیک به عنوان یک سریال مهم برای یکی از بزرگترین پخش کننده های جهان در نظر گرفته شده است و جیمز کامرون به عنوان اولین انتخاب برای کارگردانی در نظر گرفته شده است. او داستان تایتانیک را چنان دلسوزانه تعریف کرد که به نظر طبیعی می رسید. برای او قدم بگذار.”

این گزارش همچنین ادعا می کند که کامرون در تلاش است تا بازیگران برجسته ای مانند مت دیمون را برای این سریال انتخاب کند.

پس از فاجعه ماه گذشته تایتان، کامرون که در زیردریایی های اعماق دریا تخصص دارد، چندین مصاحبه انجام داده است که در آنها توضیح داده است که چه چیزی از نقطه نظر فنی اشتباه بوده است. در سال ۱۹۹۷ در فیلم پرفروش تایتانیک، کامرون فیلمی از غرق شدن واقعی کشتی را نشان داد و از یک زیردریایی برای یافتن لاشه هواپیما استفاده کرد.

کامرون در آن زمان به ABC News گفت: «بسیاری از مردم نگران این زیردریایی هستند و حتی نامه هایی به شرکت نوشتند و گفتند که کاری که انجام می دهند بسیار آزمایشی است و نیاز به مجوز دارد.

وی افزود: شباهت این فاجعه به فاجعه تایتانیک که چندین بار به کاپیتان در مورد وجود کوه های یخ در مسیر هشدار داده شده بود متاثر شدم، اما در یک شب بدون ماه به سرعت به داخل میدان یخی دوید و بسیاری جان باختند. همان تراژدی در همان مکان است و در کمال تعجب واقعی است.

زیردریایی «تایتان» متعلق به شرکت «اوشن گیت» که برای بازدید از لاشه کشتی تایتانیک به اکتشاف رفته بود به دلیل مشکلات فنی در اقیانوس اطلس غرق شد و هر پنج سرنشین آن جان باختند.

دکمه بازگشت به بالا