برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

بهترین فیلم کمدی جدید خارجی

سال 2022 سال شلوغی برای دوستداران سینما بود و هالیوود ما را بسیار سرگرم کرد. در سال گذشته تب در همه کشورها بسیار کاهش یافته و سرعت کار در صنعت سینما نیز افزایش یافته و آثار مختلفی هم در سینماها و هم در شبکه های پخش به نمایش درآمده است. در بین این فیلم  سینمایی مواردی بود که در ژانر کمدی توانست رضایت مخاطب را جلب کند. اگرچه برخی از آنها با بازی و بازی سعی در خنداندن تماشاگران داشتند اما مواردی وجود داشت که می توان آنها را آثار قابل قبولی دانست. در این مقاله می خواهیم با ارائه بهترین کمدی فیلم 2022 به شما کمک کنیم تا سرگرم شوید و از دغدغه های روزانه خود دور شوید.

بهترین فیلم کمدی جدید خارجی

بهترین کمدی های فیلم 2022: فیلم همه چیز همه جا به یکباره
همه چیز در همه جا و همزمان
کارگردان: Daniel Kwan Daniel Scheinert
بازیگران اصلی: Michelle Yeoh Estefania Hsu Jamie Lee Curtis
ژانر: کمدی اکشن | ماجرا
مدت زمان: 2 ساعت و 19 دقیقه
رتبه بندی: (IMDB: 8.1/10) (متاکریتیک: 81/100) | (گوجه فرنگی گندیده: 95%)
درجه سنی: R
فیلم Everywhere Everywhere All In Once اثری در سبک کمدی-درام به کارگردانی دانیل کوان و دانیل شاینرت است و این اثر در نهایت امسال وارد پرده سینما شد. Michelle Yeoh، Ke Huy Quan و Stephanie Hsu بازیگران اصلی این فیلم هستند و می دانند چگونه در این اثر نقش خود را به خوبی ایفا کنند. فیلم Everything Everywhere at Once دارای عناصری است که از ژانرهای کمدی سیاه، علمی تخیلی، فانتزی، هنرهای رزمی و انیمیشن گرفته شده است. در نتیجه این فیلم از نظر ژانر هرج و مرج بازی کرد و سبک های مختلف را به قدری ترکیب کرد که این ویژگی نظر بسیاری را به خود جلب کرد.

داستان این اثر از لیست بهترین کمدی های فیلم سال 2022 حول محور پیرزنی چینی به نام Evelyn Wang می گذرد، این بانوی مهاجر بنا به دلایلی دارای ماجراهایی است که بسیار دیوانه کننده است و تصور آن ها قبل از وقوع غیرممکن است. .در واقع او در موقعیتی قرار می گیرد که باید برای نجات دنیا تلاش کند. برای این کار باید وارد دنیاهای دیگر شود و با نسخه های دیگری از خودش در جهان های موازی ارتباط برقرار کند. در سال 2010 بود که کوان و شاینرت تحقیقات خود را در مورد موضوع چندجهانی آغاز کردند. پس از تحقیقات فراوان در سال 2016، آنها شروع به نوشتن فیلم کردند که در ابتدا قرار بود جکی چان به عنوان شخصیت اصلی باشد، اما بعد تصمیم گرفتند که این نقش به Michelle Yeoh برسد.

فیلم Everywhere Everywhere All In Once توسط منتقدان به دلیل نوع داستان سرایی و اجرای ایده ها، کارگردانی و بازی خوب توسط Michelle Yeoh، Ki Hui Kwan و Stephanie Hsu مورد تحسین قرار گرفت. علاوه بر این، این اثر برای پرداختن به موضوعاتی مانند نیهیلیسم، اگزیستانسیالیسم و ​​هویت آسیایی آمریکایی مورد توجه بسیاری قرار گرفت. فیلم با بودجه ای در حدود 25 میلیون دلار ساخته شد، اما بیش از 100 میلیون دلار فروخت و از فیلم Heritary پیشی گرفت و به پرفروش ترین اثر A24 تبدیل شد. به همین دلیل آن را در لیست بهترین کمدی های فیلم سال 2022 قرار داده ایم.

فیلم احمق برای همیشه
الاغ برای همیشه
کارگردان: جف ترمین
بازیگران اصلی: جانی ناکسویل استیو او | کریس پونتیوس
ژانر: کمدی اکشن | فیلم مستند
مدت زمان: 1 ساعت و 36 دقیقه
رتبه بندی: (IMDB: 6.9/10) | (متاکریتیک: 74/100) | (گوجه فرنگی گندیده: 85%)
درجه سنی: R

فیلم Jackass Forever در ژانر کمدی دقیقاً برعکس آثاری مانند همه چیز همه جا همه به یکباره است. این کار خودش را جدی نمی گیرد و این هم نقطه قوتی برای آن است. بیش از 2 دهه از شروع فرنچایز Jackass می گذرد و ما در طول سال ها با برخی از جنبه های سرگرم کننده این مجموعه مواجه شده ایم. در این فیلم ما با ماجراهای جالب دختران و پسرانی همراه هستیم که اتفاقات سرگرم کننده و سرگرم کننده ای برای آنها رخ می دهد.

فیلم Jackass Forever چهارمین نسخه اصلی این فرنچایز در لیست بهترین کمدی های فیلم 2022 است. در این نسخه، شخصیت ها اغلب با موقعیت های چالش برانگیز روبرو می شوند و با حرکات احمقانه خود صحنه های خنده دار خلق می کنند. در این فیلم تقریباً همان تیم بازیگران نسخه قبلی را می بینیم و می توانیم نقش های جانی ناکسویل، استیو او، کریس پونتیوس، وی من، پرستون لیسی، دنجر ارن و دیو انگلند را ببینیم.این اثر با بودجه 10 میلیون دلاری ساخته شده و توانسته بیش از 80 میلیون دلار فروش داشته باشد. همچنین باید اشاره کنیم که Jackass Forever یکی از بهترین نقدها را از کل فرنچایز داشته است.

بهترین کمدی های فیلم 2022: انیمیشن قرمز می شود
قرمز شدن
کارگردان: دومی شی
صداپیشگان اصلی: روزالی چیانگ ساندرا اوا مورس
ژانر: انیمیشن کمدی ماجراجویی
مدت زمان: 1 ساعت و 40 دقیقه
رتبه بندی: (IMDB: 7/10) | (متاکریتیک: 83/100) | (گوجه فرنگی گندیده: 95%)
رده سنی: PG
مطمئنا همه شما انتظار داشتید یکی از آثار پیکسار را در لیست بهترین کمدی های فیلم سال 2022 ببینید، اگرچه این اثر یک انیمیشن است، اما ما تصمیم گرفته ایم آن را در لیست خود قرار دهیم. پیکسار سابقه طولانی در ارائه آثار باکیفیت و باکیفیت دارد و آثار آنها اغلب جوایز بسیاری را دریافت می کنند. انیمیشن های پیکسار به طور کلی سعی می کنند در مواقعی علاوه بر ارائه کمدی جذاب، مخاطب را به وجد بیاورند. انیمیشن Turning Red نیز از این قاعده مستثنی نیست. این اثر که اولین تجربه کارگردانی Domee Shi است، از رتبه قابل قبولی فیلم برخوردار است و صداپیشگان آن نیز به خوبی کار خود را انجام داده اند.این اثر که یکی از جدیدترین محصولات پیکسار است، داستان دختری 13 ساله به نام میلین را روایت می کند.

این دختر چینی-کانادایی زمانی که به شدت تحت تاثیر احساسات یا عواطف مختلف قرار می گیرد به یک پاندای قرمز تبدیل می شود. انیمیشن The Turning Red به مضامین آشنا می پردازد و علاوه بر ارائه یک کمدی جذاب، داستانی جدی را نیز به تصویر می کشد. پس از مدتی او و دوستانش متوجه می شوند که می توانند از این فرصت استفاده کنند و شروع به کسب درآمد کنند. این اثر که یکی از بهترین آثار پیکسار در سال های اخیر است، داستانی با محوریت نوجوانان را روایت می کند و می تواند تجربه خوبی را برای شما رقم بزند.

فیلم وزن غیرقابل تحمل استعدادهای عظیم
کارگردان: تام گورمیکن
بازیگران اصلی: نیکلاس کیج پدرو پاسکال تیفانی هادیش
ژانر: کمدی اکشن | مجرم
مدت زمان: 1 ساعت و 47 دقیقه
رتبه بندی: (IMDB: 7/10) | (متاکریتیک: 68/100) | (گوجه فرنگی گندیده: 87%)
درجه سنی: R
این یکی یکی از عجیب‌ترین نام‌ها را در فهرست بهترین کمدی‌های فیلم 2022 دارد. فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent گروهی از نام‌های آشنا دارد، اما تمرکز اصلی داستان نیکلاس کیج است که به نوعی خودش را در فیلم بازی می‌کند. .این اثر به کارگردانی تام گورمیکان ساخته شده و در ژانرهای کمدی و اکشن قابل دسته بندی است. در این فیلم چالش های نیک را می بینیم و می بینیم که او با چه مشکلاتی در صنعت سینما و محیط خانوادگی اش مواجه است. اما این تنها مشکل نیست و این شخصیت همچنان درگیر اتفاقاتی است که نمی تواند آنها را کنترل کند.

فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent در واقع یک نسخه واقعی از کیج را به تصویر می کشد و به ما نشان می دهد که چگونه شکست های تجاری او بر زندگی او تأثیر گذاشته است. در طول فیلم، کیج به اسپانیا سفر می کند و در آنجا با یکی از طرفداران خود با بازی پدرو پاسکال ملاقات می کند. پس از این اتفاق، فیلم رنگ دیگری به خود می گیرد و قاچاق مواد مخدر، دزدی و درگیری با سیا به داستان اضافه می شود. فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent از نظر بسیاری یکی از بهترین کارهای حرفه ای کیج در سال های اخیر است.

بهترین کمدی فیلمA 2022: فیلم Bob’s Burgers
کارگردان: لورن بوچارد برناردو درایمن
صداپیشگان اصلی: اچ.خوان بنجامین | دن منتز کریستین شال
ژانر: انیمیشن کمدی ماجراجویی
مدت زمان: 1 ساعت و 42 دقیقه
رتبه بندی: (IMDB: 7/10) | (متاکریتیک: 75/100) | (گوجه فرنگی گندیده: 88%)
رده سنی: PG-13
فیلم Bob’s Burgers یکی از موردانتظارترین آثار سال گذشته بود و طرفداران این مجموعه انیمیشنی بی صبرانه منتظر دیدن و لذت بردن از این فیلم بودند. این اثر در واقع بر اساس یک سریال موفق در شبکه فاکس ساخته شده است که جوایز مختلفی را نیز از آن خود کرده است. این انیمیشن ماجراهای خانواده بلچر را شرح می دهد. در فیلم The Bob’s Burgers ما شاهد چالش های باب با صداپیشگی H. H. Jon Benjamin، لیندا با صداپیشگی جان رابرتز، تینا با صداپیشگی دن مینتز، Gene با صدای یوجین میرمن و لوئیز لوئیز با صداپیشگی کریستن شال هستیم، ما یک همبرگر مشترک داریم.

پخش این سریال در سال 2011 آغاز شد و تاکنون 12 فصل به نمایش درآمده است و به لطف شخصیت های سرگرم کننده اش توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند.در سال 2017 بود که سازندگان تصمیم گرفتند یک نسخه سینمایی از سری خود مانند The Simpsons و SpongeBob SquarePants بسازند و این اثر سرانجام سال گذشته منتشر شد. در نهایت این پروژه به یکی از بهترین کمدی های فیلم سال 2022 از نگاه طرفداران سریال The Bob’s Burgers تبدیل شد.

دکمه بازگشت به بالا