مطالب عمومی

صادقی: خطیر و نکونام از جراید سیاه بترسند/ VAR نیاید شاید هر هفته اتفاقات خوب برای پرسپولیس بیفتد+فیلم

صادقی: خطیر و نکونام از کاغذ سیاه بترسند، VAR نمی آید، شاید هر هفته اتفاقات خوبی در پرسپولیس بیفتد + فیلم

مدافع سابق استقلال گفت: اگر VAR نمی آمد شاید هر هفته اتفاقات خوبی برای پرسپولیس می افتاد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرحسین صادقی پس از پیروزی استقلال مقابل شمس آذر گفت: هم به باشگاه و هم به جواد نکونام فشار آوردند. دستشان را گرفتند تا دوباره نیفتند. من هم مثل مدیرعامل پرسپولیس نمی دانم چطور بگویم که نمی خواهد قهرمان شود. آیا این بدان معناست که آنها به دنبال یک جام هستند؟ وزیر ورزش جدید آمده و دیگر وزیر سابق نیست. پرسپولیس تیم خوب و منسجمی دارد اما مدیرعامل می گوید قهرمانی زیاد طول نمی کشد.

وی افزود: اگر VAR نیاید، شاید هر هفته اتفاقات خوبی برای پرسپولیس بیفتد. برای هر بازی یک یا دو مسئله داوری وجود دارد. سیدحسین حسینی 300 میلیون جریمه شد و نشان داد که قلبش برای هوادارانش می تپد. امیدوارم هواداران استقلال تا قهرمانی از این تیم حمایت کنند.

مدافع سابق استقلال اضافه کرد: چند سالی با من در مورد حضور در باشگاه استقلال و تیم پایه صحبت می کرد اما هر سال هیچ اتفاقی نیفتاد. اما اگر فرصتی باشد، تجربه ام را در اختیار جوانان قرار می دهم.

صادقی درباره صحبت با نکونام گفت: او خیلی تحت فشار است. امیدوارم پیوند بهتری بین خطیر و نکونام باشد. به روزنامه توجه کنید. ترس از این روزنامه سیاه من نیمه وارد ژورنال سیاه می شوم.

دکمه بازگشت به بالا