جزئیات تعرفه بسته‌های اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه اعلام شد

در پی دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای شفاف سازی افزایش نرخ این اپراتور، دو اپراتور تلفن همراه با انتشار اطلاعیه هایی جزئیات افزایش نرخ بسته های اینترنت را اعلام کردند.

به گزارش میجیک، پس از اعلام تصویب افزایش 30 درصدی نرخ اپراتورهای ارتباطی، رگولاتوری در واکنش به برخی اخبار مبنی بر افزایش نرخ اینترنت، اعلام کرد که هیچ بسته موجودی که مجوز حذف داشته باشد وجود ندارد. حداکثر افزایش قیمت این بسته حدود 30 درصد است.

این سازمان تاکید دارد که اپراتورها باید بسته های جدید و بلندمدت را در اختیار مردم قرار دهند و بلافاصله قبل و بعد از به روز رسانی بسته، جدول مقایسه قیمت را اعلام کنند.

حال پس از این مشکل، دو شرکت ارائه دهنده اینترنت به همراه اپراتور تلفن همراه اول در اطلاعیه ای اعلام کردند که قیمت بسته اینترنت بازنگری شده و بسته از تنوع بیشتری برخوردار خواهد شد.

اپراتور اول تایید کرد که این اصلاح قیمت حتی با افزایش حداکثر 34 درصدی پس از شش سال ثبات تعرفه انجام شده و به تایید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رسیده و تعهد سرمایه گذاری کرده است. و بهبود شاخص های کیفیت ارتباطات. .

این شرکت در این اطلاعیه با اشاره به ثبات قیمت بسته های اینترنت همراه در شش سال اخیر، در صورت عدم اصلاح قیمت بسته های اینترنت مشکلات جدی را به وجود خواهد آورد و با وجود فشار تورمی قابل توجه اعلام کرد. این شرکت که در چند سال گذشته ایجاد شده است، تمام توان و ظرفیت خود را برای حفظ و ارتقای شبکه ارتباطی به کار گرفته است، اما بدون شک نگهداشتن بیش از قیمت این بسته اینترنت همراه می تواند منجر به رکود صنعت ارتباطات شود. کاهش قابل توجهی در کیفیت شبکه ارتباطی.

این اپراتور ساخت و تجهیز سایت‌های جدید، نگهداری و ارتقای سایت‌های موجود و توسعه فناوری‌های جدید مانند شبکه‌های ۵G را نیازمند سرمایه‌گذاری قابل توجهی می‌داند و خاطرنشان می‌کند که بخشی از این سرمایه‌گذاری از طریق فروش بسته‌های اینترنتی اپراتور تلفن همراه تامین می‌شود.

افزایش هزینه های اپراتور زمانی که صنعت ارتباطات کشور نه تنها یارانه دریافت نمی کند، بلکه به دلیل شرایط سخت، بار توسعه شبکه و انتظارات توسعه در این بخش را به دوش می کشد.

در انتهای جدول مقایسه قیمت، این اپراتور قیمت قبل و بعد از اصلاح قیمت را به شرح زیر منتشر می کند:

جزئیات تعرفه بسته اینترنت اپراتور تلفن همراه اعلام شد

ضمنا بر اساس دستور رگولاتوری اپراتور دوم تلفن همراه نیز در این خصوص اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به این شرح است: «در پی درخواست اپراتور مبنی بر تغییر قیمت بسته های اینترنت به دلیل عدم امکان سرمایه گذاری جدید به دلیل افزایش هزینه ها، رگولاتوری با افزایش نرخ بسته های اینترنت همراه موافقت کرده است. در مورد شرایط سرمایه گذاری برای بهبود شاخص های کیفیت شبکه.
بر این اساس فرآیند اصلاح قیمت بسته های اینترنت همراه با اعمال افزایش 34 درصدی قیمت تمامی بسته ها از شب گذشته آغاز شده و هم اکنون در حال انجام است.

این فرآیند برای برخی از بسته ها تکمیل شده و برای برخی دیگر ادامه دارد. تا 24 ساعت آینده بسته قبلی اینترنت همراه با 34 درصد افزایش قیمت و بدون تغییر حجم و مدت زمان مجدداً در کانال های مختلف از جمله وب سایت، ابر اپلیکیشن ایرانسلمن، کد دستوری و … عرضه می شود.

ضمناً با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان گرامی و تنوع بخشیدن به لیست پکیج ها، بسته های جدید پرتیراژ و بلند مدت نیز به بسته های قبلی اضافه شده است.

اپراتور دوم تلفن همراه در صورت وجود ابهام یا سوال در مورد حذف یا افزایش بیش از 34 درصدی قیمت بسته ها آماده پاسخگویی است.

جزئیات تعرفه بسته اینترنت اپراتور تلفن همراه اعلام شد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا