تبیین حماسه‌های زنان آزاده سیاسی در دوران مبارزات انقلاب اسلامی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران | انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری آنلاین، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با برخی از زندانیان سیاسی زن دوران انقلاب اسلامی و مسئولان باغ موزه قصر اظهار داشت: وظیفه ما یاد نکردن است. این مبارزه فراموش می شود و قطعاً اگر ما این کار را نکنیم دیگران این دوران را اشتباه می گویند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به سختی های مبارزه برای زندانیان و خانواده های آنان گفت: انگیزه پاک شهدای انقلاب اسلامی باعث شد تا حرکت انقلابی ما امروز به نقطه مطلوب خود برسد.

دکتر خزعلی با تاکید بر اینکه کار تولیدی نیز باید به همین ترتیب تاثیر لازم را داشته باشد، اظهار داشت: در زمینه مستندسازی زندانیان زن در دوران مبارزه، ما در نمایندگان زن می توانیم آغازگر باشیم و پیگیری های لازم را انجام دهیم. برای ثبت خاطرات

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بر آمادگی معاونت رئیس جمهور برای ترویج و تبیین حماسه زنان مستقل سیاسی در دوران مبارزات انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: البته این مشکل فقط مختص خود مبارزان نیست. اما مبارزان خانواده همچنین خاطرات زیادی از زمان و سختی ها دارد که باید امکان پذیر باشد که در قالب کتاب و فیلم تولید شده است

در این دیدار جمعی از زنان آزادگان سیاسی قبل از انقلاب به بیان خاطرات و دغدغه های خود در خصوص مستندسازی خاطرات آن دوران پرداختند.

دکمه بازگشت به بالا