مطالب عمومی

حماسه ششم بهمن آمل نهال نوپای انقلاب اسلامی را تقویت کرد

ششمین حماسه بهمن آمل نطفه های انقلاب اسلامی را تقویت کرد

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت ششمین سالگرد حماسه بهمن آمل پیامی صادر کرد و تاکید کرد: همانطور که مردم در سال 60 خودجوش در برابر تحریک منافقین مقاومت کردند، امروز نیز گریه می کنند. شهدا و حفظ روحیه فداکاری و شهدا در برابر قیام جدید.

به گزارش میجیک، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی اظهار داشت:
حماسه ششم بهمن 60 آمل با مقاومت دلاورانه مردم این شهر در تاریخ ایران اسلامی جاودانه شده است و مردم شهیدپرور آمل این شهر را به عنوان «هزار قلعه» گرامی می دارند.
حماسه ششم بهمن نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که نطفه های انقلاب اسلامی را در ایران تقویت کرد و این حماسه غیرقابل تغییر را آفرید و در نتیجه بسیاری از توطئه ها و ترفندهای شیطانی گروه های تروریستی را نابود کرد. مردم خطه مازندران به ویژه آمل نقش بی بدیلی در شکل گیری و حفظ انقلاب اسلامی داشتند و حماسه امروز در وصیت نامه الهی – سیاسی معمار کبیر انقلاب گنجانده شده و مقام معظم رهبری مورد تجلیل هستند. رشادت های شهدا و جانبازان آمل.
انتقال ابعاد و دستاوردهای این حماسه به نسل جوان جامعه یک نیاز مبرم است و همانطور که مردم در سال 60 به صورت خودجوش در مقابل تحریکات منافقین ایستادند، اکنون نیز با تسلیت به سرور و سالار شهیدان در مقابل تحریکات جدید قرار دارند. حفظ روحیه ایثار و شهادت
پس از گذشت بیش از 41 سال از این حماسه تاریخی، یاد و خاطره شهدای این شهر را که در مقابل فتنه دشمن ایستادند، گرامی می داریم و با جامعه بزرگ فداکار برای ادامه راه این شهید سرافراز تجدید پیمان می کنیم.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا