بهره گیری از ظرفیت بانوان استان سمنان برای مشارکت در انتخابات – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید محمدرضا هاشمی ظهر چهارشنبه در دومین کنگره زنان تاثیرگذار استان سمنان در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی دفاع مقدس سمنان اظهار داشت: امروز با توجه به هجمه فرهنگی دشمن باید دانست. که مسئولیت زنان از قبل سنگین تر است.

وی با بیان اینکه زنان در دوران حساس انقلاب اسلامی تأثیر خود را نشان داده اند، افزود: امروز به دلیل هجمه فرهنگی همه دشمنان، مسئولیت زنان و مادران نسبت به دوران دفاع مقدس سنگین تر است.

استاندار سمنان با اشاره به جایگاه زن در جامعه تاکید کرد: هوشیاری و هوشیاری کامل از مواردی است که بانوان برای حفظ و صیانت از خانواده خود باید به آن توجه کنند.

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان پر از ظرفیت های خوبی در حوزه بانوان است، گفت: باید از این ظرفیت برای جلب مشارکت مردم در انتخابات استفاده شود. خواهش كردن ورزش

وی با بیان اینکه دستاوردها و موفقیت های ارزنده ای در دولت سیزدهم در استان سمنان به دست آمده است، گفت: کاهش نرخ بیکاری یکی از دستاوردهایی است که باید برای عموم مردم گفت.

استاندار سمنان افزایش اشتغال را از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در استان دانست و تاکید کرد: در دولت سیزدهم رشد اقتصادی استان نیز افزایش چشمگیری داشته است.

هاشمی گفت: مخالفان نظام جمهوری اسلامی از مشارکت حداکثری و عزم مردم در پای صندوق های رای و تحقق مشارکت حداکثری و مشارکت قوی هراس دارند و در این راستا برنامه ریزی می کنند، لذا لازم است همه، از جمله زنان این منطقه، باید با آیو با آگاهی کامل وارد عمل شوند و توطئه دشمن را خنثی کنند.

دکمه بازگشت به بالا