بانوان ایرانی عفیف ترین بانوان در سراسر عالم هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام با احترام مدیرکل شهر تهران در گفتگو با خبرنگاران آنلاین با تقدیر و تشکر از کلیه شرکت کنندگان در اولین مهواره بانور گفت: الحمدلله مهروره با نور 1 با موفقیت نسبتا خوبی و نزدیک به سی و پنج هزار نفر در سراسر کشور گذشت مهواره پیوستن.

در ادامه از فعالان فرهنگی و بستگانی که مشکلات مردم اطراف و شهرها و روستاها را مرتفع کرده اند تشکر می کنم. زیرا مهمترین و ارزشمندترین عبادت نزد خداوند خدمت به خلق و خدمت به بشریت است و این عزیز بنده ای است که مشکلات انسان را حل می کند و به صورت ناشناس و بدون توقع حکومت حل می کند.

حجت الاسلام با احترام اشاره به برگزاری دوم مهواره بانور وی خاطرنشان کرد: از همه عزیزانی که می توانند و توانایی فعالیت رسانه ای را دارند دعوت می کنم در این امر شرکت کنند. مهواره برای مشارکت و از کنشگری بسیار بزرگ و گسترده در سطح ملی تا کنشگری مختصر اما کوچک پسندیدن در دومی کارهای خوب و نشریات خوب انجام دهید مهواره بانور شاهد باش

او زنان ایرانی ساکن این مرز و بوم را مقدس ترین آنها خواند وفادارترین زن سراسر علم معرفی و افزود: ما در این امر خانم های فرهیخته و عزیز می خواهیم مهواره با اشاعه خیرات وارد شویم و کار را پیش ببریم و انشاالله شاهد مهرواره ای شکوفا و باشکوه باشیم.

مهواره بانور این یک کمپین ملی برای قیام زنان مسجدی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی است که نیازمند فعالیت این گروه است. اولی پارسال بود مهواره بانور با رویکرد انحلال زنان از نظر زنان و خانواده برگزار می شود. در مجموع بیش از 33 هزار نفر در سراسر کشور شرکت کردند.

دومین مهواره بانور از 28 آبان ماه همزمان با ولادت حضرت زینب(س)س) از 22 آذرماه امسال آغاز و به پایان می رسد و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) است.س) ادامه داد؛ این دوره با رویکرد تبیینی جهاد برگزار می شود. هنگام تولید محتوا برای فعالان زن، از آنها خواسته شده است که به این وظیفه خاص در قالب ها و بسترهای مختلف بپردازند.

تا کنون 89 بانوی تهرانی در دوم فعالیت دارند مهواره بانور ثبت نام کرده اند؛ زنان علاقه مند و فعالانه در این امر مشارکت دارند مهواره میتوان گفتبانور» به سیستم 500096500 رساندن

دکمه بازگشت به بالا